• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

resolutie te hoog ingesteld

Status
Niet open voor verdere reacties.

schokschok

Nieuw lid
Lid geworden
4 jan 2017
Berichten
3
Waarderingsscore
0
Mijn oudere PC werkt met XP ,had het probleem dat de resolutie na een paar minuten met sprong omlaag ging ,dan was er niet mee te werken, Kon dat tijdeljk herstellen maar schoot dan weer omlaag. Baas kreeg woede-uitbarsting en zette voor "straf"de resolutie heel hoog. Resultaat scherm op zwart,exit XP computer.
 
Leuke baas heb jij - ik heb dit topic naar het juiste forum verplaatst.

Overigens,
smiley_says_hello.gif
hartelijk welkom op dit geweldige forum.
 
Opstarten in veilige modus. Daarvoor tokkel je direct na aanzetten van de pc op functietoets F8.
Nadat de computer is opgestart in veilige modus, stel je de resolutie even heel laag in: bijvoorbeeld op 800 x 600.
Daarna gewoon opstarten en dan de resolutie correct instellen.

Neem dan de resolutie die bij jouw beeldscherm hoort. Iedere monitor heeft zijn eigen juiste (native) resolutie. Vermeld eventueel merk en volledige typeaanduiding van je monitor.

Bij problemen met het vasthouden van de juiste resolutie zou ik controleren of je de meest recente XP driver voor je grafische kaart hebt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan