• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

[Opgelost] drivers installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

FLIPPO2000

Nieuw lid
Lid geworden
4 jan 2017
Berichten
9
Waarderingsscore
0
Beste Lezers,
Ik ben op zoek naar iemand die mij kan helpen met het installeren van drivers na een nieuwe installatie van win7.
Het gaat over win7 proffesional op een Dell latitude E6520 met een i5-2520M 2,5Ghz
Het betreft de overige apparaten sectie in apparaatbeheer die allen geen stuurprogramma hebben en waardoor ik ook niet op het internet geraak.
Is er een bepaalde volgorde die ik moet aanhouden voor het installeren van de drivers, ik heb al vele drivers gedownload op een usb stick van de originele website van dell maar krijg deze niet geinstalleerd.apparaatbeheer.PNG
Heeft iemand een idee hoe ik het best te werk ga om deze drivers te installeren en met deze laptop op het internet geraak,
thanks
 
ik ben er al uit, greets

--- Update ---

thanks de drivers begin zich stilaan te instaleren
 
Op welke manier heb je het opgelost? Daar ben ik wel heel benieuwd naar.
 
Ik heb de usb wifi adapter van mijn desktop in de laptop gestoken, de driver hiervan genstalleerd zodat ik op het internet kon. Daarna naar de website van dell gesurft en de online tools hun werk laten doen, drivers laten zoeken en laten installeren. Nog niet alles is in orde, maar ik kan op het net draadloos( zonder de usb adapter) en bekabeld. Er staan nog 3 dingen open, met geel driehoekje, in apparaatbeheer. Die zal ik zelf nog moeten zoeken, handmatig. Maar dat is voor morgen. Toch nedankt voor de reactie
 
Graag gedaan! Mocht je er niet uitkomen laat dan even weten welke drivers je nog mist dan kunnen we gericht helpen met zoeken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan