• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Nieuwe laptop nodig

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rubensky

NCF Goeroe
Forumleiding
Administrator
Lid geworden
17 okt 2011
Berichten
21.270
Waarderingsscore
418
Mensen,

Zoals jullie ongetwijfeld weten is hardware niet mijn sterkste kant en dus vraag ik jullie om een beetje advies:

Budget 1000
Doel pc: Werken met Autocad en inventor 2016
Software nodig: Nee
Randapparatuur: Geen

SSD niet noodzakelijk die kan zelf worden ingebouwd.
Laptop mag geen plastic behuizing hebben!

Uitgesloten merk: Acer.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wat jij zoekt is een workstation.
Zoals mijn oude Dell Precision er n is.

Hoe groot wil jij het scherm hebben.
 
Inderdaad vergeten te vermelden onhandig het liefst 17 of eigenlijk is dat 17,3 inch.
 
De persoon waar ik de laptop voor aan het zoeken ben wil een nieuw apparaat, als dat mogelijk is voor dit budget.
 
die twijfel had ik ook al. Nu dan zal ik eens met de vraagsteller gaan praten dat, of zijn budget omhoog moet of dat hij een desktop nodig heeft.

Dankjewel voor het meedenken tot zover.
 
Denk inderdaad dat het lastig word om onder de 1000 euro zon machine nieuw aan te schaffen, soms kan je geluk hebben met een EOL product (end of Life).
Zo heb ik laatst een lazer printer gekocht van 300 euro ipv 700 :)

Wellicht leasen een optie voor je? Dit model is wel nice :) Heb zelf ook een laptop van het merk Terra, wat onbekend duits merk, maar super kwaliteit.
 
Ik ken het merk niet maar zal er eens een onderzoekje naar instellen.
 
Wortman is een al jaren bestaand merk in Duitsland.
Maar let wel: voor werken met Autocad en inventor 2016 in een computer met een normale videokaart zal deze snel heter worden omdat deze niet geoptimaliseerd is voor dat werk.

Onderstaande blijft leuk als waarschuwing:
Hey, ik heb een ASUS N71Jq met 8 gb werkgeheugen, i& CPU Q 740 @1.73GHz, ATI Mobility Radeon HD 5730.

Mijn probleem is dat mij laptop super warm word. Een vriend van mij heeft de voorganger hiervan en ervaart het zelfde probleem. Gelukkig is het niet zoals collega's van me dat hun VAIO bijna opstijgen, maar de ASUS word wel superwarm. Waar ligt dat aan?

Is het ook mogelijk om Solid state erin te verwerken?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan