• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Informatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

lowie2

Vaak hier
Lid geworden
14 apr 2009
Berichten
750
Waarderingsscore
0
Beste mensen om te beginnen al mijn beste wensen voor 2017 en een goede gezondheid,
Ik heb CristalDiskInfo laten draaien en de gezondheid is 95% moet ik mij beginnen zorgen te maken omdat het geen 100% meer is ,
Dank bij voor baat,
Lowie12
 
Plaats eens een afbeelding van de smart waarden. De meeste hoef je je niet druk over te maken, maar sommige wel. Bijvoorbeeld reallocated sector count, vooral als die blijft oplopen.
 
Ha Lowie - jij ook de beste wensen.
Het betreft een dus een SSD.

Gebruik jij soms de slaapstand in Windows?
 
Ik heb bij mijn instellingen nooit in slaapstand gaan en hierbij een printscreen ,
wlu6pc.png
 
Zorg ervoor dat er aan het einde van de SSD en lege ruimte wordt gecreerd door de voorliggende partitie met een 10 GB te verkleinen.

Dat geeft de SSD dan de mogelijkheid om uit die lege ruimte cellen te halen om defecte cellen te repareren.

Heb jij ook nog een HD in jouw computer?
 
Abraham 54
Dit is een microsoft surface pro dus alleen een ssd schijf van 128GB nu je shrijft einde SSD en lege ruimte kan je mij AUB uitleggen in gewone handelingen hoe dat moet gebeuren want zoveel kennis heb ik niet waarvoor dank bij voor baat,
Lowie12
 
Klik met rechts op Computer en kies voor Beheren.
In Computerbheer klik je in de linkerkolom op Schijfbeheer.

In het venster Schijfbeheer klik je met rechts op de SSD en kies je voor verkleinen (met ca. 11.000MB).
 
Abe,

Je maakt op die lege ruimte verder geen nieuwe partitie aan toch? Die moet leeg gelaten worden.
 
Hartelijk bedankt Abraham 54 voor de hulp
Fijne dag verder,
Lowie12
 
Zorg ervoor dat er aan het einde van de SSD en lege ruimte wordt gecreerd door de voorliggende partitie met een 10 GB te verkleinen.

Dat geeft de SSD dan de mogelijkheid om uit die lege ruimte cellen te halen om defecte cellen te repareren.
Vertel, een zelf reparerende SSD?
 
Google kapot?

Update: zoek op Overprovisioning.
 
Laatst bewerkt:
Dat geeft de SSD dan de mogelijkheid om uit die lege ruimte cellen te halen om defecte cellen te repareren.
Vertel hoe dat dan gaat.....

Een defecte cel blijft defect en heeft niets met over provisioning te maken, dat is een cache om vrije blokken te houden, het kan de levensduur verlengen.

http://server.idemdito.org/svt/disk/ssd/op.htm

Niet meer zelf in te stellen met Magician 5.0 van Samsung.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan