• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Windows10 jubileum update wordt niet geinstalleerd

Status
Niet open voor verdere reacties.
je zou via apparaatbeheer de 2de schijf dus kunnen verwijderen maar aangezien deze dus aangesloten blijft word deze dan wederom ook geinstalleerd...
der afbeelding in bericht 1 is te onduidelijk om er iets van te maken
 
Ik heb je bericht verkeerd gelezen (Ik zag Mbam vor Bitdefender aan).
 
Onverwachts een aantal dagen weg, ga dinsdag weer verder.
Met vr. groet,
Ruud.
 
Heel veel plezier. (Hopelijk is het iets leuks wat je gaat doen.) Tot dinsdag.
 
Hallo Rubensky, het was leuk, oppassen op kleinkinderen.
Zojuist je script gedraaid, Ziggo uitgeschakeld, de Laptop opnieuw gestart en vanaf DVD de setup voor W10 versie 14393 gestart. Na enige tijd wordt de Laptop automatisch afgesloten en opnieuw opgestart. Na enige tijd komt de foutmelding:
De foutcode is 0x80073B92 - 0x20009
De installatie is mislukt in de fase SAFE_OS met een fout tijdens de PREPARE_ROLLBACK-bewerking.
Met vriendelijke groet,
Ruud.

--- Update ---

Print.Schijfbeheer.png

Hallo Emi, is dit een betere bijlage?
Ik weet anders niet hoe ik een schermprint van schijfbeheer kan bijvoegen.

Met vr. groet, Ruud.
 
terug komende op hetgene ik eerder al aanhaalde dien jij de HDD los te koppelen ...dit wilde je niet doen omwille van de garantie ... losstaand kun je ook in de bios de sata van de HDD op disable zetten hiermee zet je dus tijdelijk de HDD uit zodat deze niet herkend word en zou er direct moeten gestart worden vanaf de SSD....
*is de upgrade eenmaal gedaan dan zet je de sata van de HDD weer aan in je bios .

--- Update ---

**de partitie voor de partitie F en de partitie na de F dien je te verwijderen ....de niet toegewezenruimte dien je dan aan F toe te voegen ..

58752e747fd94-Ashampoo_Snap_2017.01.10_19h49m49s_001_.png
 
Het is gelukt om de Jubileum update te installeren.
De partities op schijf 1 heb ik verwijderd. Daarna de niet toegewezen ruimte van 1 partitie toegevoegd aan de F schijf. Bij het toevoegen van de andere niet toegewezen ruimte kwam de melding dat de schijf dan van standaard naar dynamisch zou worden gezet. Dit heb ik maar niet gedaan. Vervolgens de eerder gemaakte DVD gebruikt om de Laptop bij te werken naar W10 (1607). Het uitschakelen van de HDD hoefde geeneens.
Ging redelijk snel en zonder problemen.
Allen bedankt.
Met vr. groet, Ruud.
 
Fijn om te horen dat het gelukt is. Daarnaast is het fijn dat je nog even de moeite hebt genomen om de oplossing te vermelden.
 
Dit filmpje https://www.youtube.com/watch?v=bjC3K3cPEpE heb ik aantal keen bestudeerd om te zien hoe dat gaat. Ik denk dat het met die garantie wel zal meevallen als je alles behoedzaam doet.
Inmiddels zie ik (later) dat e.e.a.gelukt is, beetje mosterd dus.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan