• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opnieuw installeren....Windows 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

Barbara1

Vaak hier
Lid geworden
28 nov 2007
Berichten
588
Waarderingsscore
0
..

--- Update ---

Hoe kan ik een nieuwe Windows op mijn computer krijgen nu mijn Windows 7 het niet meer doet en ik ook geen internet verbinding meer heb.
 

Lolbroek wat heeft TS aan dat antwoord?

--- Update ---

..

--- Update ---

Hoe kan ik een nieuwe Windows op mijn computer krijgen nu mijn Windows 7 het niet meer doet en ik ook geen internet verbinding meer heb.

Kom je helemaal meer in je pc of laptop? Hoe is het probleem ontstaan?
Heb je al keer systeemherstel gedaan?
 
Niks lolbroek, dat is wat ik uit de vraag en de titel van het onderwerp opmaak
 
Ik zal wel dom zijn maar ik heb helemaal geen Windows 10. Ik heb Windows 7
 
De oorzaak van de verwarring lijkt me duidelijk, Barbara1.
Kijk eens naar de titel van dit topic: "Opnieuw installeren....Windows 10"
Dit topic staat ook in het subforum Windows 10.
Dan moet iedereen toch gaan denken dat je Windows 10 opnieuw wilt gaan installeren?
Jij hebt de titel van het topic toch zelf gemaakt, of is er iets helemaal mis gegaan bij het aanmaken van deze discussie?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nee heb geen Windows 10 gehad. Abraham gaf mij die opdracht. Denk dat hij zich vergist heeft.
We gaan het opnieuw proberen bij Windows 7
 
De TS heeft een door malware gecorrumpeerde Windows 10.
Zie ook het topic in HijackThis: http://www.nationaalcomputerforum.nl/showthread.php?t=130653

ik lees hier dat Barbara1 een Windows 7 home premium sp1 gebruikt ik lees nergens dat er geupgraded werd naar de Windows 10.....m.a.w.dient zij dus effectief in het bezit te komen van een Windows 7 home premium Nederlands of Duitstalig liefst ook dezelfde bit versie als deze die eerder aanwezig was.
 
Kan niet meer in internet!!
 
Dit kun je ook op een andere computer doen.
Geen computer die je even kunt gebruiken?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan