• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opnieuw installeren Windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

Barbara1

Vaak hier
Lid geworden
28 nov 2007
Berichten
588
Waarderingsscore
0
Hoe installeer ik opnieuw Windows 7
Ik kan niet meer in internet komen met mijn laptop.
Ik heb geen pakket en ook geen geld maar ben heel afhankelijk van mijn computer.
 
Heb je helemaal geen internet meer, ook niet met de internetkabel eraan?
Je zou eens kunnen kijken of je via een andere computer internet drivers kunt downloaden en p jou laptop zetten.
Heb je nog wel de 25 cijferige code? (onder de laptop)
Zoja dan zou je hier eens kunnen kijken.
https://www.microsoft.com/nl-nl/software-download/windows7
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Werkt alleen met retail key's.......
Maare, windows 10 wil niet?

Via kennissen een soortgelijke W7 op DVD zien te sharteren.

Je backup of image terugzetten kan ook, niet gemaakt? goeie leer voor de volgende keer.
 
Die code heb ik natuurlijk onderop mijn laptop.
Ik kan morgen pas proberen of ik internet heb met de kabel want die heeft mijn man helemaal weggewerkt en ik kan er zo niet bij. Ik zit nu op de laptop van mijn man.
 
Misschien is de computer nog wel te redden zonder deze opnieuw te installeren. Maar dan moet je wel goed gaan aangeven wat je allemaal nog wel met de computer kan.

Kan je hem bijvoorbeeld gewoon nog aanzetten en erop inloggen? Maar kan je vervolgens niet op internet? Of zie je, na het aanzetten, alleen nog maar een zwart scherm met een tekst als "missing operating system"?

Kortom meld ons zo duidelijk mogelijk wat je doet en wat je dan ziet.
 
Ik kan alles nog.. ook bij mijn foto's enz. spelletjes Nadat ik het OTL programma had gedaan en hij opnieuw werd opgestart was mijn internet weg. Een vet rood kruis erdoor met deze mededeling....in Duits
Es konnte keine Verbindung mit einem Windows-Dienst hergestellt. Es konnte keine Verbindung mit dem Dienst " Benachrichtigungsdienst fr Systeemereignisse" hergestellt werden. Daher knnen sich Standardbenutzer nicht am Systeem anmelden. Wenn Sie Administrator sind, finden Sie weitere Details zu diesem fehler im Systemere
 
Dan denk ik dat herinstallatie van de computer nog niet noodzakelijk is. Heb jij dat OTL programma op aanwijzing van Abraham54 gedaan? Zo ja, heb je van hem geen vervolg instructies gekregen.

Wanneer je het zonder aanwijzing hebt gedaan: waarom heb je het dan gedaan en waar is het log dat aangemaakt wordt?
 
Nee samen met Abraham...ik zou het logje na refix plaatsen maar dat ging niet meer nadat de computer herstart was.
Daarna heeft Abraham gezegd dat ik en nieuwe Windows moest hebben.. Alles wat we gedaan hebben kun je teruglezen bij het topic....Task host verhindert afsluiten: http://www.nationaalcomputerforum.nl/showthread.php?t=130653
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik lees nog niet helemaal dat Abraham54 zegt ga maar voor een nieuwe installatie. Al heeft het daar wel wat van weg.

Vraag in dat bewuste topic eens aan Abraham54 wat de vervolgstap zou moeten zijn.
 
Ik heb de SFC en CHDKS scan hier weer verwijderd, aangezien er nog malware aanwezig is, dan kan zijn dat het systeem vastloop door de scans.
Zoals ik lees in jou andere topic.

--- Update ---

@Rubensky
Abe heeft het wel over -> Windows zal opnieuw moeten worden genstalleerd.
Maak maar een nieuw topic aan over het opnieuw installeren van Windows 10 in het betreffende Windows 10 forum.

Dus dan zal Barbara toch eens moeten kijken naar een herinstallatie.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
aarie25,

Je hebt helemaal gelijk man excuus ik was vergeten op pagina 2 te kijken! Dank voor de opmerking!

Barbara1,

Kijk eens naar deze optie:

1. Typ in de zoekbalk rechtboven "herstel"
2. Klik op de optie bovenste optie ("Herstel")
3. Klik daarna op "Geavanceerde herstelmethoden"
4. En klik ten slotte op "De fabrieksinstellingen van uw computer herstellen".


Dan heb je geen installatie CD nodig.

Let op als je een pc opnieuw installeert of opnieuw instelt dan ben je alle bestanden kwijt. Haal deze dus eerst van je computer af!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@Rubensky
Geen dank! Ik lees ook wel eens ergens over heen :biggrin:
 
Ik ben bezig....kost even tijd....moet ook alles in Duits vertalen...opslaan van docu enz.

--- Update ---

Lieve Mensen, jullie zijn geweldig!!!! Alles doet het weer!! Dit schrijf ik op mijn eigen Laptop!! Jullie hebben me heeeeeel gelukkig gemaakt!!! DANK; DANK en nogmaals DANK!!
 
Geen dank! Wel even kijken of er nog updates geinstalleerd moeten worden.
 
Ik heb al meteen de eerste problemen. Vroeger had ik de laptop opgewaardeerd tot IE 11 nu zit ik op 8.0 en hij zegt steeds dat ik opwaarderen moet maar als ik dat doe zegt hij dat dat niet gaat omdat het niet ondersteunt wordt. Ik kan bv niet op facebook komen. facebook ondersteunt mijn browser niet. Ben naar de site van Microsoft geweest en heb er 3 geprobeerd maar ze doen het niet.
 
haal de nodige updates op ... deze word vanzelf naar de ie11 gebracht via de updates .
 
Waar haal ik die Updates? WnidowsUpdates zegt dat er geen updates meer zijn
 
Doe het volgende:

Klik op start en zoek naar Windows Update.
Als je deze hebt gevonden klik deze dan aan.
In het venster wat zich nu opent kan je ergens kiezen voor: naar updates zoeken.

Dit kan erg lang duren dus heb geduld.
 
Tja, dan moet ik weer gaan betalen.
Is er geen gratis programma? Tweaks of zoiets?

Dit is er gevonden.
Register:
1. Shared DLLS- 44 kwesties
2. Installer Reference 4 kwesties

Tijdelijke bestanden scan
1. C:\Windows\Temp-8kb
2. C:\Barbara1554\AppData\Local\Temp- 14,90MB

Ik kan niet in Facebook, Youtube enz. enz. mijn browser ondersteunt dit niet zegt hij..... Nieuwe update van Windows doet hij ook niet. Kan ik ook een andere browser nemen of helpt dat niet? Modzilla?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan