• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opnieuw installeren Windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe heb je dit gevonden:

Dit is er gevonden.
Register:
1. Shared DLLS- 44 kwesties
2. Installer Reference 4 kwesties

Tijdelijke bestanden scan
1. C:\Windows\Temp-8kb
2. C:\Barbara1554\AppData\Local\Temp- 14,90MB


Als je dat met Ccleaner hebt gevonden laat dat dan rusten en probeer eerst de updates te installeren.
 
Hoe kom je erbij dat je moet betalen?
Kunt in de link vinden welke updates je mogelijk moet installeren.
Explorer 8 dien je te updaten naar 11. Oude versies worden niet ondersteunt.
 
Ik heb die gegevens gevonden na een scan van Reimage en dan staat er ..repareren... en dan moet je betalen.

Windows explorer is gratis maar hij pak 'm niet.... voorheen had ik ook 11....
Melding: You need Windows 7SP1 or Server 2008 R1 SP1 to install IE11
 
Met dat soort programma's moet je niets anders doen dan van je computer verwijderen! Focus je voor nu even alleen op het installeren van de updates dan kan je daarna de rest doen.
 
Ik kom niet verder met de Updates wat er is er eentje die niet gedownload wil worden. Fout code 8020002E

--- Update ---

Yes!!! Het is me gelukt!! Ik heb IE11 en kann nu eindelijk verder met mijn werk

Dank voor alle hulp!!!
 
Heb je die fout bij het updaten ook niet meer? Mocht je die nog wel hebben doe dan eens het volgende:

Klik op start en zoek voor cmd. Je ziet dan Opdrachtprompt staan.
Open deze door er met de rechtermuisknop op te klikken en kies voor Als administrator uitvoeren.
Typ in het zwarte venster het volgende in sfc /scannow gevolgd door een druk op de Entertoets.
Wacht tot de scan klaar is en herstart de computer.

Probeer daarna de updates opnieuw te installeren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mooi dat het is gelukt!
Geen dank!
 
Wat betekent cdm in het duits??? Anders kan ik het niet vinden
 
Dat is op ieder computer hetzelfde.

Doe het als volgt: Ga via de verkenner naar deze locatie: C:\Windows\System32\cmd.exe. Klik er met de rechtermuisknop op en kies als administrator uitvoeren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan