• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

win 7 updates

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb precies hetzelfde probleem gehad en dit opgelost door het volgende:

- Download update KB-31022810. (https://support.microsoft.com/en-us...ccurs-in-windows-7-and-windows-server-2008-r2)
- Kies, afhankelijk van welke Windows installatie jij hebt, 32-bits of 64-bits.
- Wacht nu met de update installeren, ga eerst naar Start, typ "services.msc" en druk op ENTER.
- Scroll naar beneden in het verschijnende lijstje tot je "Windows Update" ziet, klik er met rechtermuisknop op en kies voor "Stoppen".
- Installeer nu update KB-31022810.
- Herstart nu de computer.
- Nadat de computer opnieuw is opgestart, ga wederom naar "services.msc" en stop weer de "Windows Update" service.
- Open nu Windows Update en klik op "Naar updates zoeken".

Ik hoop dat je er wat aan hebt!



Met vriendelijke groet,
Remmy :)

--- Update ---

Let trouwens op, nadat je de PC opnieuw hebt opgestart moet je heel even wachten voordat je Windows Update kunt stoppen, omdat deze standaard op "vertraagd starten" staat ingesteld!

--- Update ---

Toevallig heb ik gisterenavond mijn laptop voorzien van een nieuwe installatie van Windows 7, en ik heb zojuist hetzelfde stappenplan gevolgd als ik heb beschreven, 207 updates gevonden binnen 15 minuten!
 
Bedankt Remmy
hier is ie nu aan het installeren 126 updates
 
Super! Mooi om te horen dat het gelukt is! :D


Met vriendelijke groet,
Remmy :)
 
Kijk dat is een mooi bericht! Dat houd dus in dat er updates binnen gaan komen.
 
130 updates binnen en geinstalleerd

de oplossing was dat van Remmy

bedankt allen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan