• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

inlogscherm verschijnt niet bij opstart win10

Status
Niet open voor verdere reacties.

roup100

Nieuw lid
Lid geworden
6 jan 2017
Berichten
13
Waarderingsscore
0
hi

wanneer win10 opgestart wordt verschijnt het entreefotoblad. Door een willek toets aan te slaan komt normaal het inlogscherm (datum+tijd).
Wanneer we dit nu doen schuift het inlogscherm naar boven. Na een paar seconden keert het autom terug.
Het klassieke inlogvenster verschijnt niet.
We hebben n keer (normaal) kunnen inloggen na een opstart in veilige mode. Nu lukt zelfs dit niet meer.

wat kan de oorzaak zijn? Reparatie?

alvast dank bij voorbaat

p roussel
 
Je kan helemaal niet meer in de computer inloggen? Hoever kom je als je het doet in de veilige modus zou je dat even willen proberen. Want, je moet eerst in kunnen loggen wil je kunnen repareren.

In de veilige modus kom je door F8 te tokkelen tijdens het opstarten.
 
Je kan helemaal niet meer in de computer inloggen? Hoever kom je als je het doet in de veilige modus zou je dat even willen proberen. Want, je moet eerst in kunnen loggen wil je kunnen repareren.

In de veilige modus kom je door F8 te tokkelen tijdens het opstarten.


kan volledig opstarten in veilige mode
met account 'paul' als admin

in normale mode komt het inlogscherm niet

kweet niet dit de goede manier is om te reageren

--- Update ---

Je kan helemaal niet meer in de computer inloggen? Hoever kom je als je het doet in de veilige modus zou je dat even willen proberen. Want, je moet eerst in kunnen loggen wil je kunnen repareren.

In de veilige modus kom je door F8 te tokkelen tijdens het opstarten.

ik kan in veilige mode normaal opstarten
wanneer normaal opgestart wordt zie ik geen inlogvenster

k weet niet of dit de goede manier is om te reageren?

proussel

--- Update ---

??
 
Hoe bedoel je:
Ik weet niet of dit de goede manier is om te reageren?

Je komt dus gewoon op het bureaublad uit in de veilige modus?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan