• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

KPN router problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik lees dat je een bewakingscamera hebt die van het Wifi gebruik maakt. Over het algemeen is dat een flinke belasting van de Wifi. Overweeg eens om deze met een kabel aan te sluiten.
 
Hay Rubensky,

Dat klopt.. Ik herrinnerde mij dat er een bewakingscamera aan de voorgevel hing en ging er van uit dat die draadloos zou zijn.. Heb dat gecheckt maar dat blijkt van niet.. Bedraad aangesloten dus. (helaas)

Ik heb nu een mogelijke oplossing maar eigenlijk ben ik nog niet tevreden. De oorzaak is vinden is voor mij persoonlijk veel interessanter.

Ik geef dan ook niet op! Ik ga dan ook nog wat rondvragen op andere forums.

Wish me Luck :)
 
Gelukkig is die camera aangesloten met de kabel. Dat komt de betrouwbaarheid ten goede.
 
@Rubensky: Idd...

@Abraham54: Tnx Abraham54
 
Heb je overigens al wel eens gekeken wat het oplevert om op verschillende plaatsen in de woning een Access point op te hangen? Natuurlijk moet je die dan wel met de kabel aan je router verbinden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan