• Hulpvragenden in dit forumonderdeel worden enkel geholpen door daartoe bevoegde teamleden.
    Dit is belangrijk, zodat de hulpvragende goed geholpen kan worden zonder (goedbedoelde) aanvullende berichten van andere leden.
    Reageren op andermans discussie is daarom uitgeschakeld.
  • De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Trojan en Pups

Status
Niet open voor verdere reacties.
GoedemorgenAbraham,

Tijdens het downloaden van Delfix werd het verwijderd en kreeg de melding dat hier een Trojan virus in zou zitten?
Dus ben er maar even mee gestopt.

Gr Adrie
 
Dat is Qihoo weer.

Uitschakelen en dan Delfix dwnloaden en gebruiken.

Daarna Qihoo weer activeren.

Of je deactiveert in Qihoo de eigen malwarescanner en probeer je of dan Delfix wel kan downloaden!
 
Hoi Abraham,
Ik wilde zojuist de Delfix downloaden maar kreeg een melding van 360 total security dat hier trojan virus in zit en die heeft hem verwijderd.

iets van heur malware gen.

--- Update ---

Hoi Abraham,
Ik wilde zojuist de Delfix downloaden maar kreeg een melding van 360 total security dat hier trojan virus in zit en die heeft hem verwijderd.

iets van heur malware gen.

Sorry zat te slapen en had niet in de gaten dat we naar de volgende bladzijde zijn gegaan. !!

--- Update ---

Okay Abe,

Dit is ook weer gelukt.
wederom bedankt, of moet er nog iets gebeuren?
Is Qihoo nog goed of moet ik ook overgaan naar Kaspersky?

Gr Adrie
 
Qihoo is gratis en Kaspersky kost geld.
Zelf gebruik ik in mijn Lenovo Kaspersky IS 2017 en dat bevalt prima overigens; in mijn oude Dell Precision M6400 draait Qihoo 360 Essential in combinatie met de ZoneAlarm Free Firewall (Windows firewall uitgeschakeld en in Qihoo Bitdefender en Avira geactiveerd).
En dat laatste bevalt mij ook prima.
 
OK hou ik het nog ff zo.
Kijken hoe het verder gaat.
Ik neem Zondag wel contact met je op om e.e.a te regelen ok .

Gr Adrie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan