• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Geen geluid van game meer na aanpassen van geluidsinstellingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

121028

Gevestigd lid
Lid geworden
21 mrt 2013
Berichten
355
Waarderingsscore
0
Hey!

Ik speel op het moment de flightsimulator X-Plane 10 (12-uurs vlucht van Amsterdam naar Tokyo). Ik maakte voor de eerste keer verbinding met een bluetooth koptelefoon terwijl de game al een uurtje draaide. Toen was er even geen geluid, maar na wat geklooi heb ik gelukkig weer geluid. Behalve X-Plane; die blijft stil. Waarschijnlijk is het een kwestie van de game opnieuw opstarten, maar aangezien ik daarmee de vlucht af moet breken (X-Plane heeft helaas geen save-knop) vroeg ik mij af: is er ook een manier om het geluid van de game weer terug te krijgen zonder de game opnieuw op te starten? Wanneer ik de volumemixer open staat X-Plane er niet tussen.

Dank! Stefan
 
Hoi Stefan!

Dat gaat lastig worden denk ik, aangezien je zelf al aangeeft dat X-Plane niet in het lijstje staat van de volumemixer.
Zijn er in het spel zelf wellicht nog geluidsinstellingen waarin je een afspeelapparaat (speakers, hoofdtelefoon, etc.) kunt kiezen?


Met vriendelijke groet,
Remmy :)
 
Misschien dat je in de instellingen van de Game het een en ander kan aanpassen? En anders zit er, denk ik, niets anders op dan zonder geluid (en natuurlijk met zo min mogelijk turbulentie :) ) de vlucht afmaken en de game daarna herstarten.

Excuus een dubbel antwoord tegelijk aan het typen denk ik.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik kan wel met verschillende volumes spelen, geen afspeelapparaat kiezen. Beide hebben helaas niet geholpen :(
 
Dan zal ik je moeten teleurstellen, ik kan helaas geen andere oplossing bedenken dan de game opnieuw opstarten :(

Wat je eventueel nog kan proberen, al denk ik niet dat het veel kans heeft, is het volgende:

- Zet de game op pauze (indien mogelijk).
- Ga naar je desktop.
- Klik op Start en kies voor Afmelden.
- Vul nu weer je Windows wachtwoord in en open de nog draaiende X-Plane.

Nogmaals, weinig kans, maar laatste suggestie die ik kan bedenken.

Succes ermee!



Met vriendelijke groet,
Remmy :)
 
Sluiten alle draaiende programma's niet bij afmelden?
 
Klopt, excuses, gebruik in plaats daarvan de toetsencombinatie Windows Key+L.
Dit zou wel moeten werken!
 
Helaas, ook vergrendelen of slaapstand werkt niet. Dat wordt een hele geruisloze landing! In ieder geval heel erg bedankt voor de tips :)
 
Ai, jammer!
Het spijt me dat we je niet verder konden helpen, veel game plezier nog in ieder geval!!


Met vriendelijke groet,
Remmy :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan