• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

kom niet in de bios

Status
Niet open voor verdere reacties.

Finlay

Gevestigd lid
Lid geworden
7 nov 2016
Berichten
275
Waarderingsscore
0
goedenavond, ik hebt net mijn bios geupdated, het probleem is nu dat ik er niet meer in kom. heb alle mogelijke toetsen al geprobeerd. wie weet welke toets het is

mobo type:MSI 760GM-P23(FX) (MS-7641)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volgens mij is het bij MSI moederborden de "delete"-toets die je nodig hebt om in de bios te geraken. Bij aanzetten pc direct verschillende keren op delete tot je in de bios zit.
 
Zie je geen melding in de post schermen? Bij het gros van de desktop moederborden is het de Del(ete) toets. Kan ook zijn dat legacy usb (of usb keyboard support, o.d.) in het bios uit staat, en dan kom je er alleen met een ps/2 keyboard in.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
de delete toets is het niet , was het voor de update wel
ga even navragen of iemand nog een ps/2 toetsenbord heeft
 
Hij staat naar boven
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Op 5VSB zou je een USB toetsenbord moeten kunnen gebruiken als in de bios de USB nog niet op legacy staat.
 
Staat hij dan op 5 v naar boven
Anders is het misschien een andere toets als ok op f12 druk dan krijg ik een plat streepje in beeld en verder doet hij niks
 
Delete is het eerste wat ik probeerde na de update maar dan start hij gewoon op

--- Update ---

Hij draait op windows 10 pro 64 bit

Het is een apple toetsenbord ik weet niet of daar verschil in zit

--- Update ---

Ik heb het ps/2 toetsenbord maar die werkt niet als ik de stekker er in steek branden de lampjes heel even (nog geen seconde) moet ik dit ergens aanpassen welk toetsenbord ik gebruik
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De pc moet uit staan als je het toetsenbord aansluit, dus pas aanzetten als de ps/2 stekker erin zit. Let ook op de juiste stekker, toetsenbord en muis zijn verschillende.
 
Ik heb de roze stekker in de roze aansluiting op het mobo gedaan

--- Update ---

Probleem is opgelost
 
Hoe?
 
Usb legacy stond disabled
 
Hehe, hoe je in de bios kwam is vermoedelijk wat er wordt gewenst.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan