• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Wat is het beste server-OS?

Status
Niet open voor verdere reacties.

JKL

Gevestigd lid
Lid geworden
15 sep 2016
Berichten
209
Waarderingsscore
2
Hoi allemaal!

Ik heb een oude Dell Inspiron 1150 (32bit laptop) waar ik graag een webserver van wil maken. Ik heb al wel gelezen dat veel versies van Windows Server tegenwoordig alleen werken met 64bit. Ik ben verder niet heel bekend met Linux, maar ben bereid om dat te leren. Ik sta open voor alles, wat is voor die oude laptop het beste OS om er een server van te maken?

Alvast bedankt voor de reacties.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt voor je reactie. Ik ga eens kijken.
 
Hoe zit het eigenlijk met ondersteuning? Hoorde recentelijk nog dat veel 32 bit Linuxdistro's binnenkort geen updates meer krijgen.

Wat moet ik dan gebruiken?
 
Mensen dit is een heel oud topic. Het is niet de bedoeling om op een topic waar meer dan twee weken niet meer op gereageerd is te reageren. De laatste voorgaande reactie is van meer dan een jaar geleden. Op dit topic gaat een slotje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan