• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Harde schijf vol

Status
Niet open voor verdere reacties.

fransje

Bekend gezicht
Lid geworden
16 jan 2010
Berichten
137
Waarderingsscore
0
L.S.,

Mijn harde schijf groot 80 GB zit opeens vol en er is niks gedownload.

Bij het checken van de schijf vind ik 4 bestanden met een totale grootte van 44,5 GB. Bij verborgen bestanden vind ik 2 bestanden groot 124 MB.

Bij schijfopruiming en meer opties wordt het aantal GB niet minder.

De harde schijf heb ik met Ccleaner, Avast virusscanner, malwarebytes en BD wise gecontroleerd. Bij alle scans is niks verdachts gevonden.

Wat kan ik nog ondernemen voor dit probleem op te lossen ?

mvg Frans
 
Heb je de schijf opruimer met Administrator rechten opgestart zodat je ook de extra mogelijkheden krijgt?
 
Ja, ben de enige gebruiker.
mvg Frans
 
Wat zijn die vier bestanden precies?
 
Gebruikers 33,7 GB, Perflogs 0 GB ,Programfiles 346 MB, Total cmd 3.18 MB Windows 10,3 GB

Verborgen bestanden : MSO cache map leeg, Program data 124 MB
 
Dat zijn geen bestanden, maar mappen/folders. De map gebruikers is wel aardig groot, mogelijk dat je daar wat documenten kunt wissen, of op een externe schijf zetten. Hibernaten uitzetten scheelt je ruimte ongeveer evengroot als je ram geheugen.
 
Normaal, als de c schijf melding gaf de schijf is vol, na schijfopruiming is dan zo'n 20 GB vrij op de harde schijf. Er is niks nieuws op de computer gezet. Wordt alleen gebruikt voor te internetten .
 
Wat zegt dat programma wat ik je heb aangeboden om te kijken waar het inzit?
 
Treesize laten lopen geeft aan Windows 29.9 GB. Bij computer C: windows 10.3 GB verschil 20 GB Treesize Programfiles 5,8 GB Bij computer C: 346 MB
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je kan die mappen vervolgens weer open klikken en op die manier eens kijken om welke mappen het gaat.
 
effe stoppen tot morgen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan