• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Kan element niet vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Paulus48

Junior lid
Lid geworden
27 jan 2013
Berichten
63
Waarderingsscore
0
Ik zit met vreemd probleem. Als ik mijn Toshiba externe harde schijf op de USB poort aansluit wordt aangegeven: Kan element H: niet vinden. Ook element E, de dvd speler, wordt niet gevonden. Toch staat de Toshiba gewoon bij de apparaten (en ook bij de USB), maar dan wel bij de G. Als ik echter de H in G verander wordt weer aangegeven dat ook element G: niet gevonden wordt. Als ik een back up wil maken staat aangegeven dat de laatste back up van enkele maanden terug dateert en bij een nieuwe back up maken is er geen enkele reactie. Wat gaat hier fout?
 
Welke Windows versie gebruik je op de computer?
 
Ik gebruik Windows 10. Ik zie dat G is toegewezen aan de verplaatsbare schijf (USB-stick) en die werkt wel gewoon.
 
Ik heb dit topic verplaatst van Algemeen naar Windows 10.

Sinds wanneer heb je dit probleem? Ga anders een terug naar een herstelpunt van voor dat het probleem zich voordeed.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan