• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Aanschaf nieuwe I5 processor

Status
Niet open voor verdere reacties.

gijsvdv

Vaak hier
Lid geworden
16 okt 2013
Berichten
677
Waarderingsscore
1
Hallo,

Ik heb 1 laptop en 1 desktop. De desktop gebruik ik grotendeels voor gaming, en de laptop voor school, en films/series.
Met mijn huidige onderdelen van mijn pc kan ik de nieuwste games best aan, maar niet op hele hoge settings.
Hierom wil ik een I5 CPU.
Hiervoor heb ik ook een nieuw moederbord nodig, en ik wil er ook graag een CPU koeler bij, die niet veel geluid maakt.
Ik weet niet of ik een nieuwe power supply nodig ga hebben.
Ook weet ik niet of ik nog een nieuwe cooler voor mijn case nodig ga hebben.
Mijn huidige pc:
AMD X4 860K+STOCK COOLER
MSI GTX 960 4GB
8 GB RAM DDR3
500 WATT POWER SUPPLY
COOLER MASTER K350 CASE+Stock Cooler

Ik weet niet echt watvoor budget ik nodig ga hebben, omdat ik nog niet weet welke onderdelen ik moet vervangen voor deze upgrade.
Als iemand mij iniedergeval kan vertellen welke onderdelen ik nodig ga hebben, zou ik daarna een budget kunnen maken.

Alvast bedankt1
 
Hoi,

Als ik nu een i5 processor zou moeten kopen ga ik voor de i5-7500.
Nieuw DDR4-2400 geheugen lijkt me dan ook handig.
 
Met een andere CPU ga je ook geen huidige games op de hoogste settings spelen, de grafische kaart wil dat niet.
 
Nee klopt, ik denk dat je erg teleurgesteld gaat zijn voor de extra performance die het 'maar' oplevert ten opzichte van de grote investering. Wat wil je spelen?
 
Nee dat weet ik, maar het is een begin, hierna ga ik ook een nieuwe GPU kopen, maar op dat gebied weet ik veel meer.

--- Update ---

Bedankt, hoezo lijkt u dat handig?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan