• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

dvd/cd speler

Status
Niet open voor verdere reacties.

Finlay

Gevestigd lid
Lid geworden
7 nov 2016
Berichten
275
Waarderingsscore
0
hallo, als ik adobe photoshop wil instaleren dan maakt mijn dvd speler het geluid van een opstijgend vliegtuig. maar als ik een game installeer dan doet hij dit niet

is dit normaal of klopt er iets niet met mijn dvd speler
 
Ik heb jou topic verplaatst van Algemeen naar Hardware problemen.

Nu je vraag: Hoe lang houd dat geluid aan? En kan je Photoshop wel gewoon installeren?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mijn DVD speler maakt ook een vreselijk geluid, maar dit komt omdat ik een laptop heb, dan is het vrij normaal.

Heb jij toevallig een laptop?
 
DVD is niet centrisch en maakt daardoor lawaai, zet 'm op een stick met Rufus via Imgburn b.v. of maak een kopie.
 
Alles hangt af van hoe snel data gelezen moet worden. Hoe sneller nodig, hoe sneller het schijfje moet draaien. Wil je dit geluid niet, maak dan een image van je schijf. Dat kan makkelijk met imgburn.
 
ik heb geen laptop gewoon een atx kast
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan