• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Outlook Mail

Status
Niet open voor verdere reacties.
De mails die naar je worden gemaild die komen aan in het Postvak IN links bovenaan.

Of bedoel je iets anders?
 
De mails die naar je worden gemaild die komen aan in het Postvak IN links bovenaan.

Of bedoel je iets anders?

Nee dat is juist. Maar als ik daar op klik krijg ik geen pespons en ontvang dan ook geen e-mails. Verzenden en overige items werken perfect.
 
Je logt in via de browser? Of gebruik je een ander E-mailprogramma? (bijvoorbeeld Mozilla Thunderbird.)
 
Je logt in via de browser? Of gebruik je een ander E-mailprogramma? (bijvoorbeeld Mozilla Thunderbird.)

Mijn e-mail programma is/was WLM. Ik hoef niet in te loggen , ik klik op een icoon van Outdoor Mail op mijn bureaublad.
 
Dat programma daar is de ondersteuning van gestopt en dus zal je over moeten op Outlook maar die moet wel in je Office pakket zitten. En anders kan je kiezen voor Mozilla Thunderbird. Dat is een gratis alternatief.
 
Dat programma daar is de ondersteuning van gestopt en dus zal je over moeten op Outlook maar die moet wel in je Office pakket zitten. En anders kan je kiezen voor Mozilla Thunderbird. Dat is een gratis alternatief.

Jammer, jammer. Maar heel hartelijk dank voor de snelle antwoorden en adviezen. Nog een prettig week-end.
 
De enige manier om de mail te bekijken is door op de link te klikken die je eerder zelf hebt gepost. Daar kan je vervolgens inloggen met je gegevens.
 
De enige manier om de mail te bekijken is door op de link te klikken die je eerder zelf hebt gepost. Daar kan je vervolgens inloggen met je gegevens.

Sorry. Dit snap ik niet, ik wil een nieuwe e-mail verzenden maar zie nergens waar ik op moet klikken.
 
In bericht #1 heb je zelf een ink gepost van een website waar je het mailadres hebt aangemaakt. Klik daar nog een keer op log in met de gegevens die je hebt. Dat zijn dus je E-mailadres en het bijbehorende wachtwoord. Via die website kan je dan je mail beheren. Beheren betekent dan dus Ontvangen verzenden verwijderen en dergelijke.

Als je het op die manier doet heb je geen extra programma nodig.
 
In bericht #1 heb je zelf een ink gepost van een website waar je het mailadres hebt aangemaakt. Klik daar nog een keer op log in met de gegevens die je hebt. Dat zijn dus je E-mailadres en het bijbehorende wachtwoord. Via die website kan je dan je mail beheren. Beheren betekent dan dus Ontvangen verzenden verwijderen en dergelijke.

Als je het op die manier doet heb je geen extra programma nodig.

Kan mail beheren niet vinden
 
Nee die staat er ook niet! Ik bedoel via die website kan je alles met je E-mail doen je kan links klikken op postvak IN en op verzonden Items. Zie rode kader in foto.

Bij het woordje nieuw (op mijn foto het groene kader) kan je klikken om een nieuwe mail te verzenden.

587cc02a8f67b-2017-01-16_13_42_03-.png
 
Nee die staat er ook niet! Ik bedoel via die website kan je alles met je E-mail doen je kan links klikken op postvak IN en op verzonden Items. Zie rode kader in foto.

Bij het woordje nieuw (op mijn foto het groene kader) kan je klikken om een nieuwe mail te verzenden.

587cc02a8f67b-2017-01-16_13_42_03-.png

Ja daar heb ik geen probleem mee. IK kan wel verzenden maar als ik klik op Postvak IN reageert hij niet.
Maar ik ga over op G-Mail.com en die heb ik inmiddels al genstalleerd . Mijn dochter werkt hier al jaren mee en voor eventuele problemen kan ik dan bij haar terecht.
Wil je wel nog bedanken voor al het geduld en hulp.
RvD
 
Vreemd dat hij vast liep misschien zat hem dat ergens anders in. in ieder geval graag gedaan tot zover.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan