• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Vraagje over licenties windows 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

Korrigan

6 tigger met gebreken.
Lid geworden
3 sep 2013
Berichten
1.966
Waarderingsscore
22
Hallo,
Ik heb een beetje vreemde vraag.
Kun je op n pc meerdere licenties van windows zetten?
Maw je hebt ooit win 10 op de pc gehad. Je koopt een nieuwe win 10 dvd en zet deze op dezelfde pc.
Vr.gr.
 
ik heb hier een SSD +een HDD met elk zijn eigen Windows 10 +4x een virtuele Windows 10 (enkel om te experimenteren en testen van nieuwe software) deze hebben hier alle dezelfde licentie aangezien ik dus een Retail licentie gebruik welke me tot 1000 activeringen toelaat ..*
*dit kan ook indien dus de hardware verschilt tenopzichte van de ander desktops welke ik hier in reserve heb en welke ook bijgewerkt worden ...
***al hoe wel ik dus meerdere systemen heb met dezelfde licentie is er maar steeds 1 systeem in gebruik ...
werk ik via de SSD + een virtuele Windows 10 zijn er dus 2 systemen in gebruik maar heb hier nog geen problemen mee onder vonden ...
 
Ok! Dank je, duidelijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan