• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Windows 10 iso gemaakt, waar te gebruiken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Of te wel - dat je alleen met een retail key kan upgraden naar Windows 10 is een broodje aap.
Wie verteld dat dan....
Gaat om een clean install met een 7/8.1 OEM key zonder eerst een upgrade war je bij een clean install erna geen key nodig hebt., wel bij de les blijven hoor.

Is Thomas een scheldwoord dan?
 
Om me even in de discussie te mengen, ik heb zelf rond februari 2016 een schone installatie (zonder eerst een upgrade te doen) gedaan van Windows 10.
Mijn OS op dat moment was Windows 7.

Ik zocht toen een manier om een schone installatie te doen omdat ik bij mijn vader had gezien hoe een upgrade toch nog wat rotzooi opleverde in de vorm van programma's die zich vreemd gingen gedragen.
Ik heb toen met de Windows Creation Tool een opstartbare USB geprepareerd en tijdens de Windows 10 installatie de code onderop mijn laptop (een OEM-code) opgegeven en Windows 10 werd probleemloos genstalleerd en via internet geactiveerd.

Ik beweer niet dat dit voor iedereen werkt, ik deel slechts mijn eigen ervaring, we moeten de gemoederen niet te hoog laten oplopen :wink:



Met vriendelijke groet,
Remmy :)
 
Om me even in de discussie te mengen, ik heb zelf rond februari 2016 een schone installatie (zonder eerst een upgrade te doen) gedaan van Windows 10.
Mijn OS op dat moment was Windows 7.

Ik zocht toen een manier om een schone installatie te doen omdat ik bij mijn vader had gezien hoe een upgrade toch nog wat rotzooi opleverde in de vorm van programma's die zich vreemd gingen gedragen.



In ieder geval was dat de regel in de periode dat je gratis kon upgraden.
Ik heb toen met de Windows Creation Tool een opstartbare USB geprepareerd en tijdens de Windows 10 installatie de code onderop mijn laptop (een OEM-code) opgegeven en Windows 10 werd probleemloos genstalleerd en via internet geactiveerd.

Ik beweer niet dat dit voor iedereen werkt, ik deel slechts mijn eigen ervaring, we moeten de gemoederen niet te hoog laten oplopen :wink:



Met vriendelijke groet,
Remmy :)


Zoals ik al eerder in deze discussie over het zelfde heb geschreven.

Wat gold voor het licentiren van Windows 10 met een licentie van Windows 7 of Windows 8.1 is dat deze licentie al eerder was geactiveerd door Microsoft en dan maakte het niet uit of het een OEM- of Retaillicentie betrof.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan