• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Vraagje over ImageDumper.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

HansGU

Elite lid
Lid geworden
22 jul 2012
Berichten
5.088
Waarderingsscore
1
Weet iemand wat er met IMGDumper.nl aan de hand is? Deze site werkt al maandenlang niet meer. Wat het gemakkelijkste alternatief voor IMGD ?

Wel jammer dat IMGD niet meer werkt, het was zo gemakkelijk om iets te posten.
 
waarom zou deze site niet meer werken aangezien ik deze gisteren nog gebruikt heb in dit topic ... bericht 11
 
Oeps... Ik krijg al een langere tijd een foutmelding bij het gebruiken van die site! Ik zal er een plaatje van schieten en posten... (maar hoe?)
 
IK heb het zojuist met een Jpeg plaatje geprobeerd en nu werkt het wl. De laatste paar keer (in enkele maanden) had ik een tekst bestand gebruikt, zou dat wat uitmaken?
 
Bij mij werkt IMG Dumper overigens prima via de link van Abraham, wellicht ligt het aan je browser?
Ik gebruik Google Chrome.
 
Ja Remmy, ik mijn laatste post staat dat het met me nu een Jpeg plaatje wel lukte.
 
Volgens de IMG Dumper website:

Afbeelding extensies: jpg, jpeg, png, gif, bmp, psd

Dus waarschijnlijk worden tekstbestanden niet ondersteund.

Voor tekstbestanden is dit een prima website: http://pastebin.com/
 
Remmy, hartelijk dank hiervoor.
 
Graag gedaan, veel succes ermee! :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan