• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Werkbalk Favorieten in Edge stuk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dokters

Bekend gezicht
Lid geworden
2 okt 2011
Berichten
111
Waarderingsscore
0
Sinds enige tijd kan ik geen sites meer toevoegen aan de werkbalk favorieten.
Die er in staan kan ik wel benaderen, ook kan ik ze verwijderen, maar geen nieuwe toevoegen.

Toevoegen aan*de hoofdmap Favorieten wil wel, maar*aan de werkbalk niet.
Ik gebruik Edge onder Windows 10

Alleen de ene map Werkbalk Favorieten blijft bevroren, overal elders kan ik aan Favorieten wel sites toevoegen.
Ook een nieuwe map aanmaken kan wel, niet in Werkbalk Favorieten, wel in algemeen.

Heeft iemand een idee?
Groet Dokters
 
Heb je al eens een reset van Edge gedaan?
 
@Rubensky waar zie jij de optie om een reset van de edge te verwezenlijken ... deze optie zie ik dus nergens vermeld staan of ik moet er langs kijken .
 
Heb je last gehad van een virus/adware waardoor dit is gekomen?
Of heb he in de instellingen iets veranderd?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@Rubensky ja dat het via een powershell command moest gedaan worden wist ik wel maar dit diende je dan wel te vermelden ...de meesten gebruikers zullen dit dus niet weten en daarom ook dat ik vermelde dat ik deze optie nergens vermeld zie staan !
 
Emi,

Je hebt gelijk ik was het alleen even vergeten.
 
Heb je last gehad van een virus/adware waardoor dit is gekomen?
Of heb he in de instellingen iets veranderd?
Nee, helemaal niets van dat alles

--- Update ---

@Rubensky ja dat het via een powershell command moest gedaan worden wist ik wel maar dit diende je dan wel te vermelden ...de meesten gebruikers zullen dit dus niet weten en daarom ook dat ik vermelde dat ik deze optie nergens vermeld zie staan !
Emi bedankt.
Heb Edge gereset, (met powershell, Rubensky ook bedankt), wil echter niet helpen....
Die werkbalk Favorieten blijft bevroren, zegt braaf dat er een site in opgeslagen wordt, sterretje wordt geel, maar het komt er niet van.
Ook hier een map aanmaken wil niet.
Wel in de gewone 'bak' Favorieten, dat functioneert normaal.
 
heb jij dan ook de powershell opgestart als administrator ..
start de powershell (administrator) weer eens op en geef de volgende opdracht in ...
Get-AppXPackage -AllUsers
-Name Microsoft.MicrosoftEdge | Foreach {Add-AppxPackage
-DisableDevelopmentMode -Register "$($_.InstallLocation)\AppXManifest.xml" -Verbose}

klik daarna op enter en herstart je systeem ..
 
heb jij dan ook de powershell opgestart als administrator ..
start de powershell (administrator) weer eens op en geef de volgende opdracht in ...
Get-AppXPackage -AllUsers
-Name Microsoft.MicrosoftEdge | Foreach {Add-AppxPackage
-DisableDevelopmentMode -Register "$($_.InstallLocation)\AppXManifest.xml" -Verbose}

klik daarna op enter en herstart je systeem ..
Helpt niet, werkbalk zit nog steeds op slot

--- Update ---


Pdexie bedankt, hier kan ik wel iets mee!
Het eerste wat me opvalt is dat de naam 'Werkbalk Favorieten' (in Edge NL zo genoemd) nu '_favorites_bar_' heet.
Naam is niet te veranderen, maar wel zijn er sub-mappen en URL's naar toe te slepen.
Beetje omslachtig, maar zo kan ik die favorieten toch weer boven in beeld krijgen.
Nogmaals bedankt,
Dokters
 
Fijn om te horen dat het een oplossing voor je is en dat je het hier terug gekoppeld hebt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan