• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Toetsenbord in chrome werkt raar.

Status
Niet open voor verdere reacties.

StukToetsenbord

Nieuw lid
Lid geworden
14 jan 2017
Berichten
3
Waarderingsscore
0
Goedendag, ik ben nieuw hier.

M'n toetsenbord in chrome doet ontzettend vreemd.Sommige toetsen werken niet, waaronder de backspace en sommige letters. Dit probleem komt gek genoeg alleen voor als ik de Chrome Browser open, in ieder ander programma werkt het toetsenbord naar behoren. Het is zelfs zo gek dat ik deze hele post eerst in word moest typen en vervolgens moest plakken in dit forum. Ik hoop dat een van jullie een fix heeft.:eek:
 
Probeer het volgende:

Oplossing 1: Druk tweemaal op de Windows toets op je toetsenbord terwijl je in Chrome bent.

Oplossing 2: Zet hardwareacceleratie uit in Chrome. Dit doe je door naar Instellingen te gaan en helemaal naar beneden te scrollen. Klik dan op "Geavanceerde instellingen". Scroll vervolgens naar beneden totdat je de titel "Systeem" ziet staan en vink dan "Gebruik hardwareversnelling waar mogelijk" uit.


Ik hoop dat een van deze oplossingen werkt, succes!


Met vriendelijke groet,
Remmy :)
 
Mocht het bovenstaande niet helpen. Reset Crome dan eens.
Of doet hij dit al vanaf het eerste gebruik?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan