• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Hey, hallo allemaal :-)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ticon65

Groentje
Lid geworden
15 jan 2017
Berichten
119
Waarderingsscore
0
Ik ben een vrolijke, aantrekkelijke, opgewekte man en op zoek naar..... *ships* verkeerde forum even overnieuw:

Hey hallo!

Leuk om hier zo rond te struinen. Ik ben afkomstig van een andere "computer, pc-oplossingsprobleem" site maar helaas is die een aantal maanden geleden uit de lucht gehaald.
Ik heb een gemiddeld kennisniveau qua Pc's en software.
Verder ben ik geduldig (helaas) recht door zee en heb een gezond gevoel voor humor.
Ik zie jullie vast wel een keertje voorbijkomen op dit forum.

Groetjes,

Ticon65:bye:
 
Hallo Ticon65,
smiley_says_hello.gif
hartelijk welkom op dit geweldige forum.

Mogen wij weten welk forum het was waar jij lid was?
 
Hoi Abraham,

Die site staat nu als "deceptive" geregistreerd en dat lijkt me heel vervelend voor de moderators die daar jarenlang met zeer veel inzet en geduld bezoekers hebben geholpen en geadviseerd.

Uit respect wil ik de naam van de site dan ook liever hier niet noemen. Als je wilt kan dat natuurlijk wel via een Pb-tje.

Groetjes,

Ticon65:wink:
 
Hallo Ticon65,

Welkom hier op het forum!
 
Ticon,

:welkom: bij het NCF!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan