• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

contactpersonen importeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

truus22

Gewaardeerd
Lid geworden
11 okt 2005
Berichten
1.957
Waarderingsscore
1
Beste mensen,

Ik wil een CSV-bestand waar mijn contactpersonen + e-mailadressen instaan, overzetten van een andere partitie naar mijn E-mailprogramma (Outlook 2016), dat lukt echter niet. Ik doe precies zoals het in het help-programma van Outlook woord genstrueerd en ik zie ook het venster, waarin de voortgang van het importeren wordt weergegeven, (ik zie het importeren gebeuren, echter nadat het importeren in voltooid, kan ik niet zien in Outlook dat de e-mailadressen er ook instaan. Ik begrijp er niets van en ik hoor het graag, wanneer iemand mij zou willen helpen

Met vr. groet
Cor Jansen
 
Het filmpje van Rubensky is prima te gebruiken, maar het gaat daar onder andere over een docentenlijst. Die zal Cor niet hebben. Cor heeft minder adresboeken om uit te kiezen, vermoedelijk slechts twee: 'Outlook-adresboek' en 'Contactpersonen'.
Cor mag klikken op het pictogram van het Adresboek en dan moet hij kijken welk adresboek getoond wordt onder Adresboek.
Als daar staat 'Outlook-adresboek', dan moet hij klikken op het pijltje dat daarachter staat en dan kiezen voor 'Contactpersonen':

587e13eb3ca61-Adresboek__Contactpersonen.png


Dat is een eenmalige handeling.
Als ook in Contactpersonen geen namen en adressen staan, dan is er toch wat misgegaan bij het importeren, vermoed ik.

P.S. Mijn afbeelding is van Outlook 2007, maar ik vermoed dat het in Outlook 2016 weinig anders zal zijn.
 
Iedereen bedankt voor de reactie. Ik zal zien of ik hier iets mee kan.
Met vriendelijke groet,
Cor Jansen
 
Graag gedaan. Het zou leuk zijn als je het resultaat nog even laat weten.
 
Hoi Abraham, Ik probeer een CSV bestand te importeren in Outlook (2016) onder Windows 10. Dat is overigens nog niet gelukt.
Groet,
Cor Jansen
 
Jawel, maar uit welk e-mailprogramma stammen die CSV-bestanden.

Als het een oudere Outlook versie is - dan heb je niet eens die CSV-bestanden nodig, maar importeer in Outlook 2016 dan het Outlook.pst bestand van de andere Outllook.
 
Dat ga ik proberen Abraham. Dank voor jouw hulp...

Cor Jansen
 
Nogmaals mijn dank,
Cor
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan