• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Eudora

Status
Niet open voor verdere reacties.

mybobo

Junior lid
Lid geworden
14 sep 2015
Berichten
86
Waarderingsscore
0
Op mijn huidige computer gebruik Eudora als mailprogramma om mijn planet.nl-mail op te ontvangen.
Binnenkort ontvang ik een nieuwe pc en daarom heb ik een paar vragen.
Is Eudora een veilig mailprogramma om mee te werken? (Zo nee, welk programma kan ik beter gebruiken?)
Als ik Eudora (of een ander programma) op mijn nieuwe pc installeer, welke gegevens moet ik dan invoeren om mijn mail te laten werken. Kan ik die nu al ergens opzoeken? (Dan schrijf ik ze namelijk op zodat ik ze meteen bij de hand heb bij de installatie)
 
Er zijn meerdere programma's, maar het is vaak wel persoonlijk wat je prettig vindt werken.
Ik gebruik zelf Outlook en daarin komen ook mijn Gmail mailtjes binnen.
 
Bedankt voor de reacties.
Op mijn huidige computer heb ik inderdaad ook Mozilla Thunderbird staan. Dus dan zal ik die ook instellen op mijn nieuwe computer.
Voor mijn andere mail gebruik ik graag een apart mailprogramma. (Drie accounts in Thunderbird en eentje wil ik apart). Is er nog een mailprogramma net als Thunderbird? Ik heb even gekeken naar Outlook maar dat is best prijzig.

Nog een vraagje. Als ik de mail IMAP instel en ik maak verschillende mapjes aan (bijvoorbeeld verwerkt en nog te verwerken) en ik zet in mijn mailprogramma een mail in de map verwerkt, staat hij bij de server dan ook automatisch in het mapje verwerkt? (Als ik via hotmail.com of kpnmail er heen ga bijvoorbeeld)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan