• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Insider build installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.

eric27

Junior lid
Lid geworden
5 dec 2016
Berichten
30
Waarderingsscore
0
Heeft iemand enig idee wat het probleem is bij het installeren van deze insider build 15007.
Ik krijg telkens deze fout melding:

Windows 10 Insider Preview 15007 (rs_prerelease) - Fout 0x80096004

Heb*de computer al diverse keren herstart maar zonder succes.

Eric.
 
Installeren zonder dat de update wordt uitgevoerd, tis een update fout code.
 
Hoe bedoel je dat installeren zonder dat de update wordt uitgevoerd?
Hoe krijg ik deze foutmelding weer ongedaan?

Eric,
 
Mooi allemaal bedankt dat ga ik morgen eens even doen kijken of dat beter werkt.
Jullie hoor hier van.

Eric.

--- Update ---

Zo vandaag*heb ik er een gedownload versie 15002 want hoger is daar niet te vinden terwijl de nieuwste build 15014 is.
Maar deze genstalleerd en nu werkt het weer prima.
Nu gaat het updaten naar een hogere versie 15014 weer vanzelf bij instellingen en update.
Bedankt allemaal voor de tips.

Eric.*
 
En wat zijn voorlopig de wijzigingen/aanpassingen tegenover de huidige officile/commercile build?
 
En wat zijn voorlopig de wijzigingen/aanpassingen tegenover de huidige officile/commercile build?

Insider builds lopen gemiddeld een vier- tot vijf maanden voor op de officile versies.
Dus insiders komen veel eerder in aanraking met wat Microsoft wil uitbrengen en op die manier door gebruikers kan laten testen.
 
Ik ben al jaren aangesloten bij het insider-programma en heb vanaf de Vista-versie altijd met de insider-previews op mijn test-pc gewerkt. Dus het systeem is mij meer dan bekend, maar de laatste maanden zie ik weinig tot geen verschil in de nieuwe builds. Vandaar mijn vraag of iemand anders daar andere/betere ervaringen mee heeft. Mijn recentste versie is de 15002.1001 (uiteraard nog altijd van versie 1607).
 
Je hebt in ieder geval inderdaad de laatste insiderbuild.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan