• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

mail gehad van efteling en gelijk veel mail van atractieparken enzo

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja dat is spamsieve voor mac ,maar weet niet hoe dat te koppelen aan thunderbird
 
Het koppelen van SpamSieve aan Thunderbird gaat waarschijnlijk niet lukken.

Hier staan de vereisten: http://c-command.com/spamsieve/help/requirements
SpamSieve kan dus samenwerken met Thunderbird 1.5.0.9 of 2.x
SpamSieve kan helaas niet samenwerken met Thunderbird 3.0 of nieuwer vanwege deze reden: "Due to changes in Thunderbird, it does not look like it will be possible to create a SpamSieve plug-in for newer versions of Thunderbird."
 
dus ik kan spamsieve wel weer verwijderen?

is er misschien een ander programma die wel werkt??
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja, je kunt SpamSieve weer verwijderen.
Geen ander programma installeren, maar het spamfilter van Thunderbird trainen. Iedere keer wanneer je een spammail ontvangt, moet jij op de knop Ongewenst klikken:

5884d35ce323f-Ongewenst.png


Wanneer jij een paar dagen later weer een mail van diezelfde afzender ontvangt, dan zal die mail automatisch verplaatst worden naar de map Ongewenst.

Wanneer ik op de knop Ongewenst zou klikken bij de mail die ik in bovenstaande afbeelding laat zien, dan zouden voortaan alle notificatie e-mails van het NCF automatisch in de map Ongewenst belanden. Dus wel even uitkijken, voordat je op Ongewenst klikt...:wink:
 
Als antwoord op Veng: soms staat er bij een e-mail een opmerking van Thunderbird: "Thunderbericht denkt dat dit bericht ongewenst is."
Meestal heeft Thunderbird gelijk.
Soms is het echter een legitieme mail. Dan klik je Niet ongewenst.

5884d8e8f1189-Thunderbird_denkt....PNG
 
bedankt ,ik ben nu steeds ongewenst aan het verwijderen,kijken of ik na dag of wat nog mail krijg.
bedankt porrelaar
 
Die ongewenste mail zal nog wel blijven komen, maar als jij Thunderbird goed getraind hebt, dan zal de meeste ongewenste mail na verloop van tijd na het downloaden automatisch verplaatst worden naar de map Ongewenst. Je ziet die mail dan niet meer in Postvak IN.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan