• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Geen geluid/online video

Status
Niet open voor verdere reacties.

RobinP

Nieuw lid
Lid geworden
20 jan 2017
Berichten
6
Waarderingsscore
0
Hallo iedereen!

Ik zit met een probleem. Mijn laptop(Windows 8,1) heeft sinds begin december dat het af en toe uit het niets online video`s niet meer wil afspelen. Zowel niet van players gebaseerd op HTML5 als die op Adobe Flash Player. Ook heb ik geen geluid meer van alle programma's op mijn laptop. Als ik mijn laptop opnieuw opstart is dit probleem verholpen om een week later weer te verschijnen.

Nu heb ik al Flash Player opnieuw genstalleerd en al mijn drivers bijgewerkt maar dit heeft het probleem niet opgelost. Mijn vraag is of iemand bekend is met dit probleem en/of een oplossing weet?

Alvast bedankt!
Robin
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je hebt het ook in al die browsers? Heb je al eens een scan gedaan met bijvoorbeeld Malwarebytes?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan