• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Bios probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

dagini

Vaak hier
Lid geworden
14 mrt 2008
Berichten
680
Waarderingsscore
0
ging naar mijn bios om te opstart volgorde te wijzigen , om als eertste op te starten vanaf een usb stick en dit kreeg ik te zien:
P1020806.JPG

wie weet raad??
 
je scherm is leeg ... herstart je systeem eens en ga opnieuw je bios in want dit kan in feite niet .
 
je scherm is leeg ... herstart je systeem eens en ga opnieuw je bios in want dit kan in feite niet .

Tenzij het bios beschadigd is. Ik zou een bios-upgrade doen als dit zo blijft. Over welk moederbord gaat het hier?
 
ik heb reeds een paar maal opgestart maar blijft
Upgraden dat heb ik nog nooit gedaan!
dit zijn de biosgegevens:
Bios1.JPG
 
wat je daar meedeelde dat zegt me niets ..
-is er nog sprake van garantie of niet !
 
ik heb reeds een paar maal opgestart maar blijft
Upgraden dat heb ik nog nooit gedaan!
dit zijn de biosgegevens:
Bekijk bijlage 8510
 
met die info kan ik niets doen ..
 
Het enigste dat ik kan concluderen is dat het systeem van eind 2011 is.
 
De pc is van Mei 2013
PC.JPG
 
De processor is gelanceerd in het derde kwartaal van 2012!

Ik denk dat je het best contact opneemt met Medion zelf - dit bios probleem is mijn inziens uniek.

Let op: indien de PC elders onderhanden wordt genomen, zorg er dan wel voor dat jouw persoonlijke data op een veilige locatie zijn opgeslagen, voor het geval men Windows opnieuw installeert.
 
Nu post je nogmaals de gegevens van jouw PC.
Het is een Medion en die PC's bevatten nu eenmaal als ze als koopje worden aangeboden bepaald niet de nieuwste onderdelen!
Doe nu maar wat ik in mijn vorige bericht heb beschreven.
 
Heb een mail naar medion gestuurd maar omdat het buiten garantie is kan ik enkel bellen op een betalend nummer dat is hun antwoord
toch bedankt
 
Wat je mijn inziens ook kan doen is naar de medionwebsite gaan en dan bij support/drivers de gegevens van jouw computer ingeven en dan kijken of er een biosupdate klaarstaat.
Vermoedelijk is die dan vanuit Windows zelf te flashen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan