• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Game pc voor Battlefield 1

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fiko0

Gewaardeerd
Lid geworden
2 feb 2010
Berichten
1.487
Waarderingsscore
0
Dag mensen.

Na een lange tijd tussenuit zijn geweest, ben ik weer van plan om te gaan gamen. Mijn maximale budget wil ik voor de hardware onderdelen op 1000,- houden. Ik heb een lijstje verzameld en vind naar mijn mening een sterke samenstelling voor die prijs. Misschien dat de videokaart nog verwisselt kan worden tegen een gtx 1060 maar aan huidige benchmarks te zien scoort de RX 480 iets beter. Is het eigenlijk ook noodzakelijk om een 8GB versie van die kaart te kiezen of is 4GB meer dan zat? Scheelt namelijk 50 euro.

Wat vinden jullie van de lijst?

Alvast bedankt voor de adviezen.

De samengestelde lijst:

Naamldsdoos.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik denk dat je daar Battlefield 1 wel mee kunt spelen!
Hou er rekening mee dat die CPU erg veel energie vraagt en snel warm wordt, ik zie trouwens ook geen koelers in je set up.

En die 4gb zou genoeg moeten zijn, weet niet wat voor beeldscherm je gebruikt, maar voor 1080p is het zeker goed.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan