• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Laptop Compaq Presario wil niet meer opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fernandez

Gewaardeerd
Lid geworden
10 jul 2013
Berichten
1.718
Waarderingsscore
8
Hallo allemaal...
Oude Laptop is van een kennis.
5884cbd29cf96-DD_Lappie.jpg

____
Ik vermoedde een defecte adapter.. Nieuwe gekocht...Start nog steeds niet op!
Bij aansluiten zonder batterij, gaat er een lichtje enkele seconden branden op de lokatie van de kabel insteek.
Daarna gaat dit lichtje weer uit.

Bij aansluiten mt batterij in de houder gaat dit lichtje niet aan.


Het trucje van aan/uit knop zonder batterij n zonder lichtnet kabel voor 30 seconden ingedrukt houden heb ik al geprobeerd..
Enig advies?
Vooraf bedankt voor het meedenken

P.S. De informatie in de voetregel hieronder is niet van de probleem laptop!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
8 jaar oud zo ongeveer - hoor je wel iets in het apparaat als de laptop net aangaat?
 
De laptop gaat helemaal niet aan als ik op aan/uit knop druk Abrahamz, en helemaal geen geluid.
 
Dan is het mogelijk einde verhaal voor die machine.
zelf schat ik in dat of het moederbord overleden is, of de processor de geest heeft gegeven.
Je kan op Ebay kijken of er daar onderdelen voor deze machine aangeboden worden.
 
Daar was ik al bang voor :agree:
Bedankt in ieder geval.. Ik zal maar het slechte nieuws voorzichtig gaan brengen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan