• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Asus N73J valt steeds uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

armand boestaman

Nieuw lid
Lid geworden
23 jan 2017
Berichten
6
Waarderingsscore
0
Mijn Asus werkt voor wat ik doe prima ( Internetten,bankzaken,e-mail, Woonhuis tekenprogramma, simpele games (vn. kaartspelletjes). Alleen valt de computer op een niet voorspelbare tijd gewoon uit. Kan het daarna weer opstarten maar is zeer vervelend als je net met iets bezig ben.
Rara wat is dit. Accu er al uitgehaald en op netstroom verder gegaan. Accu er weer in gezet ook op netstroom verder gegaan. De computer gaat steeds vaker uitvallen. Wie kan mij helpen ?
 
Wat gebeurt er indien je zonder accu het notebook gebruikt?


Post enkel de link, die je via onderstaand tool verkrijgt.

Download
51ec442687372-sp_64_Canned.png
Speccy van Piriform


Bij de installatie van "Speccy" wordt gevraagd om de Google Chrome webbrowser mee te installeren.
Indien je dit niet wenst, verwijder dan de vinkjes.

Speccy van Piriform opstarten:
  • Windows 2000 en Windows XP: start "Speccy" middels dubbelklikken.
  • Windows Vista en Windows 7: start "Speccy" middels rechtsklik en dan kiezen voor Als Administrator uitvoeren.

Speccy van Piriform gebruiken:
  • nadat de analyse van Windows klaar is, plaatst "Speccy" de uitkomst daarvan in een nieuw venster.
  • Klik nu in de menubalk op Bestand (File) en kies voor Publiceren (Publish Snapshot)
  • Bevestig het publiceren door JA (Yes) te klikken.
  • Nu zal een pop-upvenster openen met daarin de vraag voor wel of niet publiceren.
    [*]Bevestig dat eerste dus.
    [*]Kopieer nu de link in het nieuw geopende webvenster en plak die link in jouw volgende bericht.
 
Als je de accu er weer in doet dan ga je op accu verder, niet op netstroom.
Maar als dat bij jou wel zo is dan vermoed dat mogelijk de accu stuk is.
 
Hallo Aarie25,

Bedankt voor je reactie. Heb dit ook gedaan accu is binnen een uur leeg. Accu erin gedaan eerst alleen met accu, daarna op netstroom , probleem is nu weg zoalng het duurt.

--- Update ---

Hallo Abraham,

IBedankt voor je reactie. Ik heb dat programma uitgevoerd. Temperatuur van CPU en moederbord zijn behoorlijk hoog beiden 93 c. Zal de fan even schoonmaken kijken wat er dan gebeurd.

Groet,

Armand
 
Kan een stof probleem zijn gezien de temperaturen.
Even goed ontstoffen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan