• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

animatie in mail

  • Onderwerp starter Verwijderd lid 161756
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 161756

Gast
Een animatie (gifje)welke ik invoeg speelt wel af in wlm maar niet in mail w10.Ook in word en publisher krijg ik hem niet in beweging maar wel in power point er zal dus ergens een vinkje weg zijn.Heb wel het schuifje op aan staan bij animaties weergeven.Wie weet?
 
Misschien wordt het wel geblokkeerd. Is hij wel zichtbaar in Windows mail of zie je een rood kruis?
 
het gifje is gewoon zichtbaar maar staat gewoon stil.In WML gaat het helemaal goed.
 
Het kan zijn dat Windows 10 mail dit niet ondersteunt.
Is volgens mij in Outlook ook het geval.
 
In een mail bericht zal de je internetlink van die GIF moeten gebruiken met toevoeging van
 
Het is jammer dat het niet meer gaat maar ik moet het nu met een ander mailprog. zoals thunderbird of WML versturen daar die het gewoon wel doen.
Bedankt voor de moeite.
 
Ga dan helemaal over op Thunderbird, gratis en perfect.
Windows Live Mail wordt geheel uitgefaseerd in verband met de Mail-App in Windows 10!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan