• Hulpvragenden in dit forumonderdeel worden enkel geholpen door daartoe bevoegde teamleden.
    Dit is belangrijk, zodat de hulpvragende goed geholpen kan worden zonder (goedbedoelde) aanvullende berichten van andere leden.
    Reageren op andermans discussie is daarom uitgeschakeld.
  • De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

verwijderen AVG

Status
Niet open voor verdere reacties.
Abraham:BEDANKT!! voor het geduld wat je met mij had!!
 
Graag gedaan - maar vertel: heb je AVG nu zonder ZEN in je computer zitten?
En zijn de beide INI-bestanden ook weer van jouw desktop verdwenen?
 
ini bestanden zijn verdwenen!
Ik heb geprobeerd AVG te installeren maar kreeg constant foutmeldingen oa 0xe0010002;0xe001f94e; en 0xe001003d
Heb meermalen AVG Remover uitgevoerd maar geen resultaat!
Heb gekeken in C:/ProgFiles/AVG met daarin de mappen Antivirus,Framework,Setup,UIDll,Zen
in de map Antivirus vond ik AVGUI toen ik daarop klikte opende AVG zich met daarin U hebt basisbescherming! computer beschermd en web en email beschermd!!
Maar geen tegels oid,wel in Revo Uninstaller en Ccleaner en programma's en onderdelen!!
Wat moet ik nu???
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik denk dat de beste weg is Windows geheel opnieuw en schoon te installeren.
Althans - dat zou ik allang gedaan hebben.
 
Hoe kan ik dat het beste doen??Ik heb een USB stick met daarop Flash 64 bits Win10 Home,ik heb ook regelmatig Backups laten maken op een externe schijf.Ik heb ook nog:De schijf die ik kreeg bij aankoop Win Home 10 64 Bit Dutch 1pk DSP OEI DVD version 1607
Maar dan ben ik dus ook alle updates kwijt??
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Is er nog een andere manier?Mijn externe schijf is vastgelopen dus ik kom niet meer bij mijn Backup!!!
 
Wat bedoel jij met vastgelopen, wordt hij niet herkent of is er een ander probleem?
 
wordt wel herkend maar schijnt beschadigd te zijn windowsimage backup ie verdwenen!!ook een paar andere mappen die op deze schijf zijn verdwenen of niet meer te openen of zijn leeg!!
 
Wat een pech ondervind jij op dit moment met je computerapparaten.

Hoe oud is die externe harddisk al?

Wat betreft jouw Windows.
Jouw computer is door MS geregistreerd voor het gebruik met Windows 10, dus je kan altijd de nieuwste versie downloaden en installeren.
Wel is het zaak ook de bijbejorende drivers voor jouw computer bij de hand te hebben.

En wil je een goede vervanger voor AVG - dan is Qihpoo 360 Essential (met Avira en Bitdefender en Qihoo Cloudscanner) een goede tot zeer goede vervanger.
 
Abraham,omdat ik waarschijnlijk toch opnieuw moest installeren ben ik "fout"geweest:ik heb in het register in HKCU/Software AVG verwijderd en ook nog gezocht in HKCR/Applications!
Resultaat :Alles van AVG was verwijderd(ook C:/ProgFiles/AVG/Antivirus
Daarna AVG opnieuw genstalleerd (wel met Zen) en alles schijnt nu weer goed te werken!!
Omtrent de Externe HD schijf bouwjaar 2011!
 
Is het 3,5" of 2,5" harddisk?
Indien een 3,5" - heeft deze dan wel of niet een externe voeding?

Ik heb al jaren een 3,5" 2TB externe USB-HB (USB2) met externe voedding; gebruik ik die HD niet - dan staat deze uitgeschakeld (zelbouw model).
 
Het is een Targa behuizing met externe voeding met usb2,daar heb ik zelf de HD 500Gb HD ingebouwd ,deze staat normaal niet ingeschakeld
 
Download
520c07ffc7e11-CrystalDiskInfo-Canned.png
CrystalDiskInfo Portable - Let wel goed op:
Klik niet op de blauwe knop Download CrystalDiskInfo Portable maar klik daarnaast op Manuelle Installation>




Start de 32-bit versie op met adminrechten.

51f9732ba94d2-CrystalDiskInfo_juni_2013.png


Het tool leest daarop de SMART-gegevens van de aangesloten harddisks.
Is de kleur Blauw - dan volledig gezond.
Is de kleur Geel - dan zijn er problemen.
Is de kleur Rood - dan de HD z.s.m. vervangen.

Bij SSD's wordt ook de gezondheidstoestand van de SSD's vermeld (Health)

Indien de kleur geel wordt aangegeven - laat dan weten welke regel/regels die kleur heeft/hebben!


Laat de USB-disk aangesloten als je CrystalDiskInfo gebruikt; in de menu balk kan je naar de USB-Disk switchen door er daar op te klikken!
 
Alle schijven zijn Goed(alles blauw) maar ik denk dat ik weet wat de oorzaak kan zijn:Ik had op deze schijf mappen geplaatst voor mijn kleinzoon,nadat hij deze gekopeerd had heeft hij deze verwijderd! Volgens hem is het mogelijk dat hij ook windowsimagebackup heeft verwijderd!!(ik heb 1000 excuses van hem gehad)
Maar ja weg is weg!!
Gevolg:cadeautje voor kleinzoon--externe schijf!!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Och jee, jouw kleinzoon was dus iets te enthousiast.

Probeer Recuva van Piriform.

https://www.piriform.com/recuva

Wel via opties eerst Uitvoerig scannen activeren - gevonden bestanden naar een locatie in jouw computer verplaatsen.
Heb je alles terug en is Recuva klaar en afgesloten, dan kan wat gevonden is weer terugzetten op de externe HD.
 
Deze externe schijf is door hem op zijn eigen laptop gebruikt(ongeveer 40km van hier!)
Dan werkt Recuva toch niet bij mij???

--- Update ---

Deze externe schijf is door hem op zijn eigen laptop gebruikt(ongeveer 40km van hier!)
Dan werkt Recuva toch niet bij mij??? Op de externe schijf vind ik alleen K:File History,verder is die chijf leeg geen windowsimagebackup
 
Die externe schijf is nu toch weer bij jou en aangesloten op jouw computer?
Dus wat je dan tegen om Recuva te gebruiken?
 
Dus uitgevoerd:File name:OEM Registration Page path K:File History/Henny/Desktop Unrecoverable File's data could not found on the disk.
Dit is het enige wat daar op staat!!
 
Dan heeft het alle schijn ervan dat de HD met nullen is overschreven!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan