• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Nieuwe computer, schone installatie, USB werkt niet en 2 andere onbekende apparaten.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Voldy

Gevestigd lid
Lid geworden
3 mei 2013
Berichten
244
Waarderingsscore
0
Hallo allemaal,

Daar ben ik weer eens.
Ik heb vandaag een nieuwe desktop in elkaar gezet.
Alles juist geassembleerd en nu werken de USB poorten niet.
Ook krijg ik in het apparaatbeheer de melding dat de pci simple communications controller niet werkt, en nog een ander onbekend apparaat.

Ik snap er niets van, want ik heb alle drivers genstalleerd die op de bij het moederbord mee geleverde CD-rom stonden. Hoe kan ik dit oplossen?

Gegevens van de Computer:
Moederbord: Asrock J3355M
Besturingssysteem: Windows 7 64 bit

Apparaatbeheer.jpg

Hierbij ook een snapshot van Speccy:
http://speccy.piriform.com/results/zZfqAW2ELmQILOZj2iwf5u7

Ik hoop dat iemand me kan helpen, want dit is echt niet leuk.
 
Toch is er op de afbeelding heel duidelijk te zien dat je nog niet alle drivers hebt. Ga in elk geval naar de website van Asrock om daar actuele drivers voor je moederbord op te halen.
 
Dat heb ik al gedaan. Maar er is verder niets te krijgen wat ik niet al genstalleerd heb.
 
Ik heb de INF driver genstalleerd. Ik heb begrepen dat deze voor de chipset is.
 
De CD's die je bij de pc hebt gekregen zijn vaak niet actueel. Je moet de juiste drivers echt van het internet halen.
 
Ik heb alles nieuw gedownload. En de drivers genstalleerd die weballey heeft gegeven. Het probleem blijft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan