• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

wifi

Status
Niet open voor verdere reacties.

connypaul

Vaak hier
Lid geworden
21 aug 2008
Berichten
689
Waarderingsscore
0
Beste

Vermits wij de garage verbouwd hebben tot een leefruimte voor kinderen willen we daar graag internetbereik hebben. Wat raden jullie aan om te kopen? Het is op +- 10 meter afstand van router in woonplaats. Gescheiden door 3 muren.
Is er hiervoor een simpele , goede en niet te dure oplossing?
Alvast bedankt
conny
 
Dat is lastig vooraf te bepalen als je Wifi wilt gaan gebruiken. Dat is een kwestie van meten of je bereik hebt.
Ik weet bijvoorbeeld dat Engenius Access Points erg sterk zijn en dat die waarschijnlijk de klus wel kunnen klaren.

En wil je alleen Wifi ontvangst hebben in de speelruimte of moet daar ook een bekabelde verbinding aanwezig zijn ?
 
Router hangt in de meterkast ?
Meterkast heeft standaard al een 'gat' naar de kruipruimte.
Kruipruimte door, gaatje boren in fundering, sleuf graven en bedraad aanleggen.
Dat levert nog altijd de beste kwaliteit op.
 
Allereerst heb ik dit topic verplaatst van Algemeen naar Netwerk.

Volgens mij kan je het beste een access point aanleggen. Die hang je op in de garage. Dit access point verbind je dan via een kabel met je router in de meterkast. Dan heb je wifi en kunnen de kinderen hun tablets en telefoons goed op die plaats gebruiken. Door de kabel te gebruiken voor die verbinding krijg je een stabiele verbinding. Drie muren is namelijk best lastig doorheen komen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan