• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Office 365

Status
Niet open voor verdere reacties.

murdoc

Gevestigd lid
Lid geworden
13 jan 2012
Berichten
415
Waarderingsscore
0
Goeie dag,

Ik heb onlangs Office 365 genstalleerd op mijn Window 10 alles lijkt goed te werken met uitzondering van Outlook Outlook.
Maar wanneer ik inlog met Mozilla Firefox en daar Outlook aanvink dan werkt het 100%
Ik veronderstel dat daar iets misgegaan is bij de installatie.
Kan iemand mij helpen bij het herinstellen
 
Kan je ons aangeven welke gegevens je invult naar je E-mailadres en je wachtwoord. Die moet je hier natuurlijk niet plaatsen!

Krijg je daarnaast ook nog een foutmelding te zien?
 
Je kunt ook een snelkoppeling maken van Outlook, door in een webbrowser Outlook.com in te voeren en als je op de pagina bent,
de pagina verkleinen en dan het Outlook adres naar het bureaublad slepen.
 
Ik heb een snelkoppeling van Outlook in de onderste adresbalk maar hij heeft een rood kruis erdoor,wanneer ik outlook aanvink dan verschijnt het programma op mijn scherm maar hij ik kan het niet gebruiken voor het zenden of ontvangen van mijn e/mail.
Wanneer ik 'nieuwe e/mail aanvink dan kan ik een mailtje opstellen maar hij verstuurt of ontvangt niets,maar dit probleem doet zich niet voor wanneer via Mozilla naar MSM/Outlook ga een een e/mail samenstel en verstuur en het zelfde geld voor ontvangen.

--- Update ---

Bekijk bijlage Screenphoto outlook.zip dit is wat ik krijg op mijn scherm als ik outlook start maar daar blijft het bij ik kan een e/mail opstellen maar niet versturen ik kan ook mijn mail box niet checken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb je wel een mailadres ingesteld in Outlook?
 
Je hebt office 365 genstalleerd en toch gebruik je nog de online versie van Outlook, waarom? Je kan toch perfect het programma Outlook (onderdeel van je office) gebruiken voor je mails, dan heb je geen browser nodig. Dit programma staat onder je startknop onder de "O" van Outlook 2016.
 
@murdoc : mogelijk een herhaling of samenvatting van hetgeen eerder aan je is geadviseerd, maar het lijkt er sterk op dat je de online versie van Outlook.com verwart met het op je computer staande outlook, deeluitmakende van de Office suite 365.

Ga naar de Windowsknop linksonder gaat en scroll naar de O van Outlook. Klik erop en Outlook opent. Om heel veel misverstanden en miscommunicatie te voorkomen, is het handig als je de volgende vraag beantwoordt:

wat lees je in de blauwe horizontale balk bovenin je scherm, staat daar een mailadres? (uiteraard hier geen mailadres vermelden, maar svp wl de vraag beantwoorden).
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Juist wat ik gedaan heb is in mijn configuratiescherm ' programma's ) eerst geprobeerd met snel herstellen een uitkomst te bekomen maar dit werkte niet vandaar he ik met herstellen on Line het programma hersteld en nu lijkt het te werken ' Outlook ' zenden en ontvangen.

groet
 
Je hebt dus nu een werkende Outlook uit het Office 365 dat genstalleerd staat op de computer. Dat is mooi. Mocht het probleem terugkomen dan horen we het wel.
 
Goed om te horen dat het is opgelost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan