• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Amper schijfactiviteit

Status
Niet open voor verdere reacties.

121028

Gevestigd lid
Lid geworden
21 mrt 2013
Berichten
355
Waarderingsscore
0
Hey!

Ik probeer het een en ander te kopiren naar een USB-stick, maar dat gaat met een onvoorstelbaar lage snelheid (zo'n 100 a 200 kb/s). Dat terwijl de schijf maar voor zo'n 5% bezet is (volgens taakbeheer). Heeeeel af en toe schiet het omhoog naar een normale snelheid maar dat is amper constant... Hoe los ik dit op?

Ik heb een ASUS N751JK, intel Core i7 2.50 ghz, Windows-10 64 bit, 8 gb werkgeheugen.

Alvast bedankt! Stefan
 
Is de stick nog wel goed? Probeer hem eens op een andere pc.
 
Wat ben je aan het kopieren ? Grote bestanden of heel veel kleine bestandjes ?
Met heel veel kleine bestandjes is dit vrij normaal namelijk.
 
Op mn andere (veeeel minder snelle) notebookje gebeurd precies hetzelfde. Ik probeer een backup te maken van addons, scenery en aircrafts van een game.
 
Formatteer de stick eens met ntfs en probeer dan nog eens.
 
Knipsel 3.JPG Ik heb een externe harde schijf geregeld. Dat gaat een stuk sneller, maar alsnog is de overdracht nogal instabiel (zie screenshot). Is dit een teken van een virus? Ik ben van eens een schone installatie van Windows uit te voeren!
 
Kan vanalles zijn, bijvoorbeeld schijfactiviteit van de computer, veel kleine bestanden, fragmentatie, etc. Virussen die de computer belasten, kan ook inderdaad.
 
Oke, heel erg bedankt voor de tips!
 
Bekijk bijlage 8537 Ik heb een externe harde schijf geregeld. Dat gaat een stuk sneller, maar alsnog is de overdracht nogal instabiel (zie screenshot). Is dit een teken van een virus? Ik ben van eens een schone installatie van Windows uit te voeren!

Indien er veel kleine bestanden gekopieerd moeten worden - is dat altijd trager dan wanneer dit grote bestanden betreft.
 
Dat zal het waarschijnlijk zijn geweest. Game-mappen waren erg instabiel, mappen met schoolwerk zijn stabieler!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan