• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Inverter Lenovo Z50-70

Status
Niet open voor verdere reacties.

Willems5070

Nieuw lid
Lid geworden
27 jan 2017
Berichten
3
Waarderingsscore
0
Hallo iedereen,

Even een klein vraagje:
Sinds kort flikkert het beeldscherm van mijn Lenovo Z50-70. Met flikkeren bedoel ik dat hij letterlijk tussen zwart en normaal knippert.

Soms doet hij het ook gewoon normaal, maar het grootste gedeelte van de tijd is het beeldscherm zwart. Als ik er dan met een zaklamp op schijn kan ik het wel zien, oftewel er is een probleempje met mijn backlight inverter.

Nu is mijn vraag, kan het gewoon een kabeltje zijn wat niet helemaal goed zit of is echt mijn hele inverter gewoon kapot en moet vervangen worden aangezien hij het soms gewoon goed doet?

Ik durf hem zelf momenteel nog niet open te maken en heb ook momenteel het geld even niet om hem weg te brengen. Ik ben totaal geen leek met computers maar heb liever toch eerst een wat professionelere visie hierop alvorens ik hem openmaak.

Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen!

Alvast bedankt,

Willems
 
Hallo Willems,
Ik heb een nieuwe laptop al 2 keer weg gehad voor flikkerend beeld, dit lag toen aan de kabel die naar het beeldscherm liep.
Dit wil natuurlijk niet zeggen dat dit bij jou ook het geval is, maar je zou eens kunnen kijken of het erger wordt als je de klep beweegt terwijl hij aan staat.

Je hebt zeker geen garantie meer?
Welke versie van Windows gebruik jij? Alle drivers up to date?
Je zou eens kunnen kijken of je wel goed beeld hebt als je een extern scherm eraan doet,
dan kun je uitsluiten of het aan de inventer of misschien wel aan de videokaart ligt.

--- Update ---

Hier staan nog enkele mogelijkheden, die je zou kunnen nakijken.
http://computeropschonen.com/2010/08/zwart-scherm/
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan