• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Leuke photoviewer

Status
Niet open voor verdere reacties.

autron

Gevestigd lid
Lid geworden
3 aug 2016
Berichten
378
Waarderingsscore
2
Wie weet een leuk fotoviewer, ik zit net in w10, maar ik zie steeds die pijltjes onder en andere info boven in de foto zitten. Dat wil ik niet, dus liever iets anders.
 
Re: Leuk photoviewer

Picasa is een veel gebruikt programma..

Dit programmatje kan behalve foto's laten zien in slideshow(als je dat wilt, maar ook foto's bewerken met simpel (plug en play) aan te klikken optie, van zwart-wit, verzachten, kleuren omdraaien, rode ogen bewerken, etc.

Simpel en compleet stukje software.

http://filehippo.com/download_picasa/

Succes :)
 
Re: Leuk photoviewer

Ik kan op dit moment even niks downloaden, dit heeft te maken met beperkte rechten, alles mislukt daardoor.
 
Re: Leuk photoviewer

Dan eerst dat maar eens oplossen. Je kunt overigens vast wel downloaden op een andere pc. Maar met die rechten zal installeren ook wel lastig worden.
 
Re: Leuk photoviewer

Vervelend voor je.

Heeft iemand je beperkingen opgelegd?
 
Re: Leuk photoviewer

Ik gebruik al jaren IrfanView.
Heeft zelfs heel aardige bewerkingsmogelijkheden en speelt ook nog eens allerlei andere bestandsformaten af.
 
Re: Leuk photoviewer

@weballey: klopt het dat er bij die honeyview nog een knoppenscherm onderaan zit? En die exif-data zij ook wat moeizamer af te lezen (dan bv. bij Faststone). Maar misschien heb ik een instelling verkeerd.
 
Re: Leuk photoviewer

Ik kom er later wel op terug.
 
Re: Leuk photoviewer

Ik meen dat je dat in kunt stellen, dus dat je ook een volledig fotoscherm kunt hebben, en dan met knoppen bedienen. Maar het is al een hele tijd geleden, dat ik ernaar gekeken heb. Ik gebruik zelf ook irfanview, mede om de bewerkingsmogelijkheden. Maar voor puur en alleen bekijken van foto's is honeyview denk ik beter.
 
Re: Leuk photoviewer

Na de verkiezingen in maart hebben we misschien allemaal beperkte rechten, maar is je probleem al opgelost en heb je iets gekozen? Het lijkt mij dat Irfanview en Faststone de beste suggesties zijn.
 
Re: Leuk photoviewer

Dank u.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Re: Leuk photoviewer

drie reacties van je:
1.Ik kan op dit moment even niks downloaden, dit heeft te maken met beperkte rechten, alles mislukt daardoor.
2.Ik kom er later wel op terug.
3.Dank u.
dus: wat is het nu geworden?
 
Re: Leuk photoviewer

Faststone probeer ik nu.
 
Re: Leuk photoviewer

Daar heb ik veel plezier van (vroeger had ik een eenvoudige ACDSee). Op de website http://www.faststone.org/download.htm is ook een "resizer" als je een aantal foto's tegelijk kleiner (voor verzending bv.) moet maken. De "capture" (printscreen) moet je betalen; daar zijn wel oudere versies van die ook goed zijn en gratis.
 
Honeyview heb ik nu ook, lijkt nog beter.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan