• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Probleem webbrowser Sandboxie 5.16 en Firefox 51.0.1

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sjobyl

Vaak hier
Lid geworden
24 feb 2014
Berichten
926
Waarderingsscore
37
Vandaag wilde ik gebruik maken van Firefox (FF) 51.0.1 in Sandboxie 15.6 en kreeg niet meer dan een blanke pagina. In Windows Internet Explorer (IE) deed ie het wel, dat maakte het waarschijnlijk dat het aan FF lag. Voor de zekerheid de beta-versie 5.17 van Sandboxie genstalleerd, maakte geen verschil. Via het forum van Sandboxie kwam ik op de site http://www.ghacks.net/2017/01/23/how-to-change-firefoxs-sandbox-security-level/ en daar las ik dat je in dit geval het security level moest veranderen, dus in about:config naar 'security.sandbox.content.level' gaan en daar de waarde van 1 in 0 veranderen. Dat gedaan en het probleem is opgelost. Geen idee of mensen hier hetzelfde probleem hebben maar ik meld het toch maar even
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan