• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Freemake Video Converter

Status
Niet open voor verdere reacties.

autron

Gevestigd lid
Lid geworden
3 aug 2016
Berichten
378
Waarderingsscore
2
Kan iemand zeggen hoe ik het programma Freemake Video Converter kan installeren?
Hij weigert dit steeds.
 
Freemake wordt meen ik met een gebundelde installer geleverd, die opencandy bevat. De gemiddelde antivirus/antispyware zal dit blokkeren. De enige manier is dan je antivirus etc. uit te zetten, freemake installeren, en dan de meegeleverde troep verwijderen (mbam?), of als het mogelijk is bij de installatie al uitvinken. Je kunt ook eens kijken naar een alternatief als handbrake of mediacoder.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Met welke browser doe jij dit?
Als het met Google Chrome is dan even een andere gebruiken.
Ik vervaar regelmatig dat Chrome dingen niet wil downloaden en Edge wel.
 
Deze software daar krijg je, zoals vermeld, echt een heleboel troep bij. Als je alles hebt uit gevinkt kijk dan ook nog even bij programma's en onderdelen of er toch niet iets is meegekomen. Dat zou namelijk zomaar eens kunnen.
 
Ik heb chrome, maar ook op Edge lukt het niet. Ik zoek wel iets anders.
 
Kijk naar de alternatieven van Weballey.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb chrome, maar ook op Edge lukt het niet. Ik zoek wel iets anders.

Kijk je wel op de originele site?
Ja dat kun je beter doen, er zal vast wel iets zijn wat wel lukt.
 
Ik heb niet de juiste toegangsmachtigingen. Geprobeerd op Internet Explorer, Chrome en Edge.
Freemake Video Downloader doet het wel.
 
Misschien dat jou firewall dit tegen houd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan