• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Hoe installeren?

Status
Niet open voor verdere reacties.

truus22

Gewaardeerd
Lid geworden
11 okt 2005
Berichten
1.957
Waarderingsscore
1
Ik het van iemand een installatie bestand gekregen voor een app, die kennelijk afkomstig is uit de Microsoft Store. Helaas weet ik niet hoe ik met Dit bestand moet omgaan (installeren). Ik heb Windows 10. Kan iemand mij svp op weg helpen?

Met vr. grt
Cor Jansen
 
waarom haal jij deze dan niet zelf op vanuit de store zodoende dat deze dan ook geinstalleert word ...
 
Waarom haal je die app niet zelf uit de Microsoft Store? Nu schrijf je: "kennelijk afkomstig uit de Microsoft Store". Ik zou daar absoluut zeker van willen zijn.
Geef ook aan om welke app het gaat.

Update: Emi was net wat eerder...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Apps via derden gekregen zou ik NIET vertrouwen.
Het is niet moeilijk om Apps te verbouwen.
 
Hallo allemaal,

De betreffende App staat inderdaad in de store, maar is helaas niet gratis.
Groet,
Cor
 
In dat geval is het waarschijnlijk al helemaal niet te vertrouwen.
Ik vermoed dat de versie die jij hebt gekregen illegaal is en illegale software staat erom bekend weleens een virus te kunnen bevatten.

Mijn advies: Direct verwijderen.
 
Bedankt voor jullie bezorgdheid, maar volgens mij is deze app afkomstig uit een betrouwbare bron, dus ik durf het wel aan om hem te installeren. Jammer genoeg weet ik niet hoe ik dat moet doen en daarvoor hoop ik wat Support te krijgen...
 
Helaas, zie ook de forumregels - met illegitieme software willen wij jou niet helpen.
 
Hallo allemaal,

Voor mij staat niet vast dat het hier om illegale software gaat... dat is nog nergens uit gebleken...
Groet,
Cor
 
Gekochte software van derden gratis gekregen is in de regel illegitiem.
 
Onderstaande komt n op n uit het uitgebreide forumreglement, ook geldig in dezen omdat het een van derden verkregen, niet gratis, app is:

1. Het downloaden van software of games
Het downloaden van auteursrechtelijk beschermde software en games zonder te betalen (bv via P2P, torrents, nieuwsgroepen, priv-servers, FTP, websites, enz.) is verboden en strafbaar. Downloaden van computerprogramma's, games, software voor PDA's, consolegames, enz. mag dus niet, ook niet ten behoeve van een "reservekopie" (backup). (Tenzij het gaat om freeware, shareware, trials, demo's of software die door de auteur zelf wordt aangeboden.
 
Het was (is) niet mijn bedoeling om illegale software te installeren. Ik wilde slechts leren, hoe ik met dergelijke bestanden kan omgaan. Deze discussie wil ik daarom hierbij beindigen. Iedereen nog bedankt voor zijn bijdrage.
Groet,
Cor
 
We zeggen ook niet dat je kwade bedoelingen hebt met de software, Alleen moeten we ergens een grens trekken en dat is in deze gedaan door middel van deze bepaling in het reglement.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan