• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

SSD in Lenovo laptop installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heren heren, ik heb gewoon als semi-digibeet mijn best gedaan iemand te helpen met een SSD-schijf om zijn laptop wat kwieker te maken. Dat is dank zij een advies om een kloon te maken aardig gelukt: daarmee was het doel bereikt. Tja, en hoe het dan zit met partities die niet goed zijn: dat zal de eigenaar een zorg zijn. Momenteel kan ik niets meer regelen met die laptop.Wordt door hem alln maar gebruikt om films van internet (uit een Aziatisch land) op een groot TV-scherm te bekijken.
p.s. die gele knipperbol in # 18 moet een vergissing zijn...
 
Die gele knipperbol in post #18 is nu weer terug veranderd in C:(.
Hoe? Door automatische smileys voor dat bericht uit te schakelen.
 
Nogmaals: ik heb het ding niet meer thuis, en ik denk dat bij het kloon- en kopier proces gewoon de oude schijf gekopierd is. Nogmaals: iedereen alweer dank.

--- Update ---

@ artstudiog: zo kwam ik ergens een partitie tegen in n van mijn schijven met een ( door mijzelf toegewezen) letter Z. Dat heb ik weer ongedaan gemaakt voor alle zekerheid.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan