• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

aanschaf Lan-switch

Status
Niet open voor verdere reacties.

Najsnarf

Elite lid
Lid geworden
11 sep 2013
Berichten
6.188
Waarderingsscore
50
Voor een kennis zoek ik een niet te dure ( 20 30 euro dacht ik) Lan-switch om een ethernet kabel te splitsen. Hoeft geen draadloos signaal te maken.
Bij mij heeft de KPN lang geleden ergens een eenvoudige HP-switch gemonteerd (made in China), maar die kan ik niet meer vinden op internet.
aanvulling: Is dit misschien iets https://tweakers.net/pricewatch/89179/netgear-prosafe-gs105.html ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dank je wel. Uiteraard had ik zelf ook al uitvoerig gegoogled,maar daar zie je geen duidelijk advies of conclusie, en dat is wat ik eigenlijk zoek. Ik denk dat die Netgear goed kan voldoen.
 
(Z vroeg ben ik meestal niet..) Ook zeer bedankt. kennelijk maakt het allemaal niet zo veel uit, of heeft iemand goede ervaring met iets? Het is zoals gezegd voor een kennis, en als het niet zou bevallen is "even ruilen"of terug sturen veel gedoe voor die twee tientjes.
 
Bij mijn weten is er bar weinig kwaliteitsverschil tussen die dingen, zeker de goedkopere en simpele. Zou me wel even afvragen of je gigabit wilt of niet. Voor puur internet niet nodig. Zet je regelmatig grotere bestanden over, dan weer wel. Op tweakers.net staan ook wel reviews van gebruikers.
 
Inmiddels las ik e.e.a. en ben inderdaad iets wijzer geworden. Aangezien hij via de laptop naar films kijkt (niet downloadt) en niks opslaat lijkt zo'n ding van 15.-- redelijk. En die oorspronkelijke desktop is ook alleen maar voor verzenden van heel weinig email.Hartelijk dank.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan