• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

email fout 421

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dus je kunt het nu ook in Outlook gebruiken?
 
Dus je kunt het nu ook in Outlook gebruiken?

Die instellingen gelden voor elke e-mailclint.

Ik vraag mij wel af waarom gewezen UPC-klanten dit deels niet weten en andere weer wel.
Mogelijk hebben ze de mail van Ziggo (eerverleden jaar) waarin werd aangekondigd dat de nieuwe instellingen uit vorige bericht gemplementeerd moeten worden om van de maildienst gebruik te maken niet gezien of het vergeten te veranderen.

Het probleem betreft zowel consumenten en zakelijke klanten met UPC-mail is mij gebleken.
 
Dat is mooi, dan kan hij mooi afscheid nemen van Windows live mail.
Wordt het weer veiliger van :biggrin:
Ja dat zou goed kunnen, dat mensen daar overheen hebben gelezen.
 
Hoi, Ik heb de instellingen nu ook aangepast, hiermee zou het probleem opgelost moeten zijn. Ik heb contact gehad met de Norton help dienst en die gaven ook aan dat ze dit alleen bij upcmail klanten tegen kwamen dus een instellingsfout in de mail. Vreemd dat ze dit bij ziggo kennelijk niet de moeite vinden om te laten weten aan klanten en nog veel erger de microsoft help site was hiervan ook niet op de hoogte.
Ik hoop dat het probleem nu opgelost is want ook bij outlook deed dit zich voor. dank nogmaal voor jullie hulp.

En tja, ik heb een 64 bits dus vandaar dat het importeren vanuit WLM niet lukte.

--- Update ---

Wel jammer dat ik de email niet in outlook kan importeren. Misschien is daar nog een oplossing voor?
 
Geen dank! Ik verwacht dat het nu blijft werken.
Ik kan wel iets vinden over exporteren in Outlook voor 64 bits, maar dit lijkt mij alleen voor de Office versie.
https://support.microsoft.com/nl-nl...internet-mail-and-addresses-to-outlook-64-bit

--- Update ---

Ik had nog even mijn link van een eerder bericht na gelezen en daar ging het om Outlook 2013, dus je zou toch nog eens kunnen kijken of het volgende werkt, het is iets anders dan zoals in mijn andere link ->
Oplossing exporteren naar Outlook op dezelfde pc:

Open Windows Live Mail en zorg ervoor dat Outlook gesloten is
Klik bovenin op Bestand en dan E-mail exporteren
Klik in het menu dat verschijnt op E-mailberichten
Selecteer in de lijst Microsoft Exchange en klik op Volgende
Bevestig de melding die je krijgt met OK
Kies nu het profiel waar de e-mail naar gexporteerd moet worden en klik op OK
Klik in het nieuwe venster op Alle mappen en op OK
Windows Live Mail zal een melding tonen wanneer hij klaar is
Klik nadat je de melding hebt gezien op Voltooien
Sluit Windows Live Mail en open Outlook ter controle
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Met het programma MailStorHome is het gelukt om WLM te exporteren in outlook met een 64 bith machine.
 
Oke mooi!
Ik hoop dat Outlook jou bevalt en dat je er goed mee kunt werken.
Tenminste wel een stuk veiliger om te gebruiken als wlm.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan