• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Goede software om computerissues te troubleshooten

Status
Niet open voor verdere reacties.

TomVanDerBroek

Bekend gezicht
Lid geworden
7 dec 2010
Berichten
183
Waarderingsscore
0
Hallo,
Ik heb wat issues op mijn laptop. Computer is traag en processor wordt heet. Sinds dat ik Windows 8 heb gekickt en computer terug heb gezet naar Windows 7 is het allemaal wat aanvaardbaarder geworden en de laptop valt niet meer uit. Toch blijft hij traag en en de processor wordt nog steeds behoorlijk heet. De batterij moet vervangen worden en laptop is nu verbonden met netkabel. Ik heb al meerder virusscans en malware clients geinstallleerd en gerund. Lijkt me geen virus. Ik vermoed een tweede hardware issue na mijn HD. Mijn computer is een ASUS I7 intell processor en die hoort relatief snel te zijn.
Ik ben op zoek naar goede sofware die mij meer inzicht kan geven om dit probleem te troubleshooten. Het zou vanalles kunnen zijn en ik ben niet superhandig in het openen van laptops
Bedankt alvast
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt er zit inderdaad wat stof op. Computer lijkt nu al wat minder warm te worden.
Ik wacht het nog even af.
Thanks
 
Ja dat kun je doen, misschien dat het zo al opgelost is en anders kun je altijd weer hier jou vraag stellen :smile:
Geen dank!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan